امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 25800
  پرینت تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰ | 40 بازدید
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی

ورودی‌های همدان زیبنده یک شهر تاریخی نیست/ مخروبه‌ها فضا را نازیبا کرده است

به گزارش همدان نوین، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از نامنظمی و عدم ساماندهی ورودی‌های شهر گلایه کرد و با بیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری همدان مغفول مانده است گفت: معلوم نیست کی قرار است یک بار برای همیشه این مشکلات رفع شود. حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی امروز در همدان با بیان اینکه […]

ورودی‌های همدان زیبنده یک شهر تاریخی نیست/ مخروبه‌ها فضا را نازیبا کرده است

به گزارش همدان نوین، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از نامنظمی و عدم ساماندهی ورودی‌های شهر گلایه کرد و با بیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری همدان مغفول مانده است گفت: معلوم نیست کی قرار است یک بار برای همیشه این مشکلات رفع شود.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی امروز در همدان با بیان اینکه ظرفیت‌های از دست رفته گردشگری استان بالاست و موضوعات مغفول مانده زیادی در این حوزه داریم اظهار کرد: وضعیت شهر همدان با وجود قدمت تاریخی طوری است که وقتی مسافری وارد آن می‌شود خبری از تداعی گردشگری دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه آسفالت خیابان‌ها و بلوارها بسیار نامناسب است و پروژه‌های نیمه‌کاره‌ای چون پل‌های عجیب هوایی و ناقص که سالها به طول می‌انجامد نیز مزید بر علت شده است گفت: ۱۵ سال است که چاله چوله‌های میدان عاشورا، میدان سپاه و ارامگاه بوعلی تکراری شده و کسی هم به فکر رفع آن نیست به طوری که در زمان بارندگی گل و لای تمام خیابان را می‌گیرد و با سیلاب شهر به هم می‌ریزد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پراکندگی ساخت و سازها خاطرنشان کرد: نامنظم بودن بافت‌های شهری نیز ذهنیت گردشگر را به هم می‌ریزد.

وی دسترسی به مناطق گردشگری را از دیگر مشکلات دانست و گفت: ظرفیت‌هایی که می‌توانستیم برای مناطق گردشگری ایجاد کنیم مغفول مانده که یکی از آنها ورودی‌های شهر است.

وی با تاکید بر اینکه ورودی‌های شهر نامرتب است و در نقاطی فاضلاب رها شده است تصریح کرد: یکی از مشکلات فراموش شده اینکه ظرفیت‌های شهر از ورودی‌ها‌ معرفی نشده و مسافر در برخی مواقع سرگردان می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه معلوم نیست کی قرار است یک بار برای همیشه این مشکلات رفع شود گفت: جلوه‌های تاریخی همدان را آن طور که باید و شاید معرفی نکردیم.

وی افزود: مخروبه‌ها در داخل شهر باقی مانده و محدوده بازآفزینی‌های شهری اجرا نشده است، از سال قبل ۸۵ هزار میلیارد تومان در صندوق بازآفزینی بوده که می‌شد در این راستا هزینه کرد.

فلاحی با بیان اینکه مطالبات سفر رهبری در سال ۸۳ مبنی بر ساماندهی حواشی شهر هنوز اجرایی نشده است افزود: طبق مصوبات موجود باید تاکنون این مصوبات اجرایی می‌شد اما کو گوش شنوا.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.