امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 25769
  پرینت تاریخ انتشار : 24 جولای 2021 - 13:30 | 485 بازدید
رئیس هیئت سوارکاری همدان

فعالیت ۱۸باشگاه سوارکاری در همدان

به گزارش همدان نوین، رئیس هیئت سوارکاری همدان از فعالیت ۱۸ باشگاه سوارکاری در سطح این استان خبرداد و گفت: در سطح استان همدان ۱۸باشگاه سوارکاری وجود دارد که ۱۲ مجموعه از این باشگاه‌ها در شهر همدان فعالیت می‌کنند. وحید برقعی  تصریح کرد: در حال حاضر باشگاه‌های سوارکاری ما در شهرستان اسدآباد، ملایر، نهاوند، تویسرکان، […]

فعالیت ۱۸باشگاه سوارکاری در همدان

به گزارش همدان نوین، رئیس هیئت سوارکاری همدان از فعالیت ۱۸ باشگاه سوارکاری در سطح این استان خبرداد و گفت: در سطح استان همدان ۱۸باشگاه سوارکاری وجود دارد که ۱۲ مجموعه از این باشگاه‌ها در شهر همدان فعالیت می‌کنند.

وحید برقعی  تصریح کرد: در حال حاضر باشگاه‌های سوارکاری ما در شهرستان اسدآباد، ملایر، نهاوند، تویسرکان، رزن و بهار مشغول فعالیت هستند که با دیدن آموزش‌های لازم به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی افزود: قابل توجه است که کلاسها و مسابقات ما در ایام کرونا تعطیل نبوده است ودر گروه‌ها و سنین مختلف درحال برگزاری است به‌طوریکه در هر هفته به‌طور متوسط  ۸تا ۹ کلاس و مسابقه برگزار می‌کنیم که در هر دوره از هفته‌های مسابقه بین ۴۳تا۴۷ شرکت‌کننده وجود دارد که این مسابقات پرش با اسب در باشگاه سوارکاری اکباتان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت سوارکاری همدان اظهار کرد: سوارکاری و صنعت اسب فرصت‌های شغلی زیادی در کشور فراهم می‌کند به‌ویژه در دهه‌های آینده که می‌توانند به سرمایه‌گذاری هم به پردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درسال ۹۸ ما میزبان مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور در رده‌های سنی نو نهالان، نوجوانان، جوانان و بین‌المللی ۱۲تا۱۴ سال بوده‌ایم که شهر همدان میزبان مسابقات بود و سال گذشته هم ما میزبان جشنواره زیبایی اسب اصیل و عرب در جزیره شادی که همین امسال هم در شهرستان اسدآباد برگزار شد، بودیم.

 

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.