امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 25719
  پرینت تاریخ انتشار : 23 جولای 2021 - 14:51 | 515 بازدید
همزمان با اقدامات جهادی گروه‌های مردمی و نظامی برای آبرسانی

«خبرخوب‌خوزستان» هشتگ داغ توئیتر ایران شد/ خنده‌ات شست همه غم‌ها را

به گزارش همدان نوین، همزمان با اقدامات جهادی گروه‌های مردمی و نظامی برای آبرسانی به مناطقی که در خوزستان درگیر تنش آبی هستند و به ثمر نشستن این تلاش‌ها، کاربران شبکه‌های اجتماعی با زدن هشتگ «خبرخوب‌خوزستان» تصاویر رسیدن آب به این مناطق را به اشتراک گذاشتند. همزمان با اقدامات جهادی گروه‌های مردمی و نظامی برای […]

«خبرخوب‌خوزستان» هشتگ داغ توئیتر ایران شد/ خنده‌ات شست همه غم‌ها را

به گزارش همدان نوین، همزمان با اقدامات جهادی گروه‌های مردمی و نظامی برای آبرسانی به مناطقی که در خوزستان درگیر تنش آبی هستند و به ثمر نشستن این تلاش‌ها، کاربران شبکه‌های اجتماعی با زدن هشتگ «خبرخوب‌خوزستان» تصاویر رسیدن آب به این مناطق را به اشتراک گذاشتند.

همزمان با اقدامات جهادی گروه‌های مردمی و نظامی برای آبرسانی به مناطقی که در خوزستان با تنش آبی درگیر هستند و به ثمر نشستن این تلاش‌ها و رسیدن آب به نقاط مختلف این استان کاربران شبکه‌های اجتماعی با زدن هشتگ «خبرخوب‌خوزستان» تصاویر رسیدن آب به این مناطق را به اشتراک گذاشتند.

در این بین اما کسانی که گویا چشم دیدن برطرف شدن مشکلات مردم خوزستان را ندارند و علاقه‌ دارند ناآرامی‌هایی که با رهبری گروهک‌های تروریستی نظیر الاحوازیه در این استان به وقوع پیوسته ادامه یابد. آنها در شبکه‌های اجتماعی همراهان خود را دعوت به بلاک کردن کاربرانی می‌کنند که تصاویر رسیدن آب به خوزستان و خوشحالی مردم را منتشر می‌کنند!

گوشه‌ای از واکنش مردم به رسیدن آب به مناطق مختلف خوزستان در ادامه آمده است.

برخی دیگر از کابران شبکه‌های اجتماعی هم مطالبات خود را برای مردم خوزستان پیگیری می‌کنند.

علیرضا گرایی نوشت:
نیروهای مسلح و بسیجی‌ها در راه خدمت به مردم خوزستان؛
از گروهک‌های مسلح گلوله میخورند؛
از سلبریتی‌های خوشگذران زخم زبان!!!
و این اوج مظلومیت آن‌هاست….
#شهید_ضرغام_پرست

حمید علیمی، ذاکر اهل بیت هم نوشت:
سلبریتی‌های محترم ضمن تشکر از پستهای حمایتی از مردم خوزستان لطفا استخرهای منازل مسکونی خود را امسال آبگیری نکنید… همه اهل یک کشوریم… #همدیگر_را_نکشید

کاربر دیگری هم زنگ خطر فعالیت گروهک‌های تروریستی و جدایی‌طلب را یادآوری کرده و نوشت:
💬ونوس عامری
از_خوزستان_تا_تهران_جانم_فدای_ایران  این شعار زیبای مردم ایذه ی خوزستان پاسخ تجزیه طلبهای  بی وطن است  ،قدر این مردم شریف را بدانید و صدای خوزستان را بشنوید
#خوزستان_تنها_نیست

امروز احمد توکلی، نماینده اسبق مجلس شوراسی اسلامی در مصاحبه با خبرگزاری فارس خطاب به رئیس جمهور منتخب دکتر سید ابراهیم رئیسی گفته: آقای رئیسی به داد خوزستان برسید؛ منتظر نمانید آقای روحانی کاری کند، البته مسئولیت با ایشان است و او باید اقداماتی انجام می داد که نداده است.

در همین راستا علی شمخانی، دبیر شورای امنیت ملی از عزم رئیسی برای حل مشکل خوزستان خبر داد و در صفحه شخصی خود نوشت:
امروز و پس از جلسه بررسی مشکلات خوزستان با رییس جمهور منتخب، امیدواریَم نسبت به جدیت ایشان برای حل مشکلات انباشته بیش از گذشته شد. همه باید با تلاش مضاعف برای به نتیجه رساندن تصمیمات راهبردی در مورد #خوزستان گام برداریم. البته خشکسالی واقعیتی غیر قابل انکار است.
#خبر_خوب_خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای اخیر با ۲ برابر شدن خروجی سد کرخه که منبع اصلی تامین آب برای هورالعظیم است، شاهد افزایش ورودی آب به هورالعظیم هستیم. با توجه اینکه آب باید فاصله ۳۰۰ کیلومتری را طی کند تا از سد کرخه به هور برسد، ورودی آب این تالاب در روزهای آتی بیشتر شده و به ۲۰ متر مکعب بر ثانیه افزایش می‌یابد.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.