امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 25716
  پرینت تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ | 317 بازدید
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان

آمار اشتباه اشتغال موجب کاهش بودجه همدان شده‌ است

به گزارش همدان نوین، رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه نبود آمار دقیق و ارائه آمار اشتباه از قبیل آمار اشتغال موجب کاهش بودجه استان شده‌ است گفت: به دنبال بیمه رایگان روستاییان را هستیم اما متاسفانه سهمیه محدود است. حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی ظهر امروز در دیدار با مدیر صندوق بیمه روستایی و […]

پیش‌نویس خودکار

به گزارش همدان نوین، رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه نبود آمار دقیق و ارائه آمار اشتباه از قبیل آمار اشتغال موجب کاهش بودجه استان شده‌ است گفت: به دنبال بیمه رایگان روستاییان را هستیم اما متاسفانه سهمیه محدود است.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی ظهر امروز در دیدار با مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری استان با بیان اینکه یکی از اقشار کمتر مورد توجه واقع شده در سیستم اداری کشور روستاییان هستند اظهار کرد: باید خدمات خوبی به این عزیزان که پیشگامان عرصه تولید در کشور به شمار می‌روند؛ ارائه شود.

وی متاسفانه برخی از روستاییان ما به دلیل نبود درآمد زیر خط فقر هستند گفت: متاسفانه اطلاع‌رسانی و آمارها از افراد فاقد بیمه در روستاها و عشایر دقیق نیست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نبود آمار دقیق و ارائه آمار اشتباه از قبیل آمار اشتغال موجب کاهش بودجه استان شده‌ است افزود: به دنبال بیمه رایگان روستاییان را هستیم اما متاسفانه سهمیه محدود است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در دولت آینده سهمیه بیمه روستاییان افزایش یابد گفت: نیازمند بانک اطلاعاتی دقیقی از تعداد افراد فاقد بیمه هستیم که باید این مهم مد نظر مسوولان امر قرار گیرد.

فلاحی از پیگیری تعداد آمار اقشار کم‌درآمد و یا فاقد درآمد در روستاها خبر داد و افزود: این موضوع باید محقق شود تا استان بتواند سهمیه خوبی را در بحث بیمه رایگان بگیرد.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند و توجه به آنها به ویژه در مناطق محروم و یا روستانشین و عشایر از وظایف همه مسوولان است گفت: توجه به این قشر باعث کاهش فاصله طبقاتی می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به اینکه باید برای آموزش روستاییان در حوزه بیمه روستایی جلسات آموزشی برگزار شود اظهار کرد: دهیاران و بخشداران باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی در پایان از  مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری استان خواست ایردات قانونی در حوزه بیمه روستاییان از قبیل سن بازنشستگی در حوزه بانوان را در اختیار قرار دهد تا در مجلس مورد پیگیری قرار گیرد.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.