امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 24853
  پرینت تاریخ انتشار : 11 جولای 2021 - 13:07 | 15 بازدید
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان

بخش آموزش از راه دور استان همدان رتبه برتر کشور را کسب کرد

به گزارش همدان نوین، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت که این استان با عملکردی مطلوب و موثر در زمینه آموزش از راه دور موفق به کسب رتبه برتر کشور شده است. «محمد پورداود» روز یکشنبه  افزود: حوزه آموزش از راه دور استان همدان به دلیل تاثیرگذاری بر امور تخصصی این بخش، مورد تقدیر […]

بخش آموزش از راه دور استان همدان رتبه برتر کشور را کسب کرد

به گزارش همدان نوین، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت که این استان با عملکردی مطلوب و موثر در زمینه آموزش از راه دور موفق به کسب رتبه برتر کشور شده است.

«محمد پورداود» روز یکشنبه  افزود: حوزه آموزش از راه دور استان همدان به دلیل تاثیرگذاری بر امور تخصصی این بخش، مورد تقدیر وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: بر اساس ارزیابی های وزارت آموزش و پرورش و بررسی شاخص های مختلف عملکرد، حوزه آموزش از راه دور استان همدان با عملکردی مناسب ضمن کسب امتیاز عالی، رتبه برتر کشور را از آن خود کرده است.

پورداود عنوان کرد: جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل و افزایش پوشش تحصیلی، نظارت بر فرایند برنامه ریزی و تدوین برنامه سالانه مدارس از مهمترین شاخص های ارزیابی فعالیت های حوزه آموزش از راه دور است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی و دانش افزایی، اجرای برنامه طرح جامع نظارت در سطوح عمومی، تخصصی و عالیه، اجرای مطلوب دستورالعمل ارزیابی عملکرد مدارس، استفاده از ظرفیت شورای نظارت بر مدارس غیردولتی، برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها، استفاده از فن‌آوری های نوین و توسعه آموزش الکترونیکی و استفاده از ظرفیت شورای هماهنگی مؤسسان نیز از دیگر شاخص های بررسی عملکرد این حوزه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به ضرورت بسترسازی برای آموزش‌های مجازی، از برگزاری کلاس‌های الکترونیکی در بیشتر مدارس آموزش از راه دور این استان خبر داد.

حدود ۲۹۶ هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس استان همدان به صورت غیر حضوری تحصیل می کنند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.