امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 24635
  پرینت تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ | 16 بازدید
تساوی شهرداری همدان در بازی چهارشنبه شب گذشته

شیرینی صعود شهرداری همدان به لیگ یک؛ پایان تلخکامی فوتبال همدان

به گزارش همدان نوین، تساوی شهرداری همدان در بازی چهارشنبه شب گذشته مقابل علم و ادب تبریز و صعود مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی رقم خورد که این استان پنج سال برای صعود از لیگ ۲ همواره درجا زده بود. به گزارش ایرنا شاگردان رضا طلایی منش با صعود مقتدرانه به […]

شیرینی صعود شهرداری همدان به لیگ یک؛ پایان تلخکامی فوتبال همدان

به گزارش همدان نوین، تساوی شهرداری همدان در بازی چهارشنبه شب گذشته مقابل علم و ادب تبریز و صعود مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی رقم خورد که این استان پنج سال برای صعود از لیگ ۲ همواره درجا زده بود.

به گزارش ایرنا شاگردان رضا طلایی منش با صعود مقتدرانه به لیگ دسته اول فوتبال کشور توانستند به پنج سال ناکامی نمایندگان همدان در لیگ ۲ کشور پایان دهند.

در شبی که شهرداری همدان برای برپایی جشن صعود فقط به یک امتیاز نیاز داشت، بازیکنان این تیم به دور از استرس و حاشیه توانستند به این مهم دست یابند.

شهرداری توانست با ۴۸ امتیاز و بالاتر از سایر حریفان قدرتمند خود به لیگ یک صعود کند تا همدان پس از پنج سال دوری از این رده از مسابقات، صاحب نماینده شود.

شهرداری توانست با ۴۸ امتیاز و بالاتر از سایر حریفان قدرتمند خود به لیگ یک صعود کند تا همدان پس از پنج سال دوری از این رده از مسابقات، صاحب نماینده شود.

تیمی که امسال با حمایت‌های همه جانبه عباس صوفی شهردار همدان و بدون دغدغه مالی و امکاناتی توانست صعود تاریخی را رقم بزند.

در واقع شهرداری همدان برای نخستین بار وارد لیگ یک فوتبال کشور می‌شود و این شیرینی صعود پایان دهنده تلخکامی فوتبال همدان بود.

آخرین حضور یک نماینده از استان همدان در رقابت‌های لیگ یک به پنج سال پیش در فصل ۹۵-۹۴ برمی گردد جایی که تیم پاس به عنوان نماینده استان همدان در این رقابت‌ها حضور داشت و در پایان فصل با قرارگیری در رتبه

شانزدهم جدول به رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور سقوط کرد.

صعود میلیمتری در مقابل حریفان میلیاردی

شهرداری همدان اگرچه توانست به صورت مستقیم راهی لیگ یک کشور شود اما در هفته‌های پایانی تمامی حریفان درصدد رسیدن به این مهم بودند.

شاگردان طلایی منش از ۲۶ بازی انجام شده صاحب ۱۳ برد، ۹ تساوی و چهار باخت شدند تا با ۴۸ امتیاز به عنوان تیم نخست راهی مرحله پلی آف شوند.

ویستاتوربین تهران که تلاش فراوانی داشت به عنوان تیم نخست راهی لیگ یک شود، با ۴۷ امتیاز و تنها یک امتیاز اختلاف با شهرداری به عنوان تیم دوم به مرحله پلی آف صعود کرد تا ضمن رویارویی با تیم دوم گروه ب، برای کسب سهمیه سوم صعود تلاش کند.

مس نوین، علم و ادب و سپیدرود رشت نیز با وجود تلاش فراوان برای صعود و صرف هزینه‌های زیاد در جذب بازیکنان مطرح، در نهایت به ترتیب در رده‌های سوم تا پنجم گروه یک قرار گرفتند.

در واقع شهرداری در شرایطی موفق به صعود شد که حریفان برای کسب این مهم بیش از بودجه شهرداری هزینه کردند و در نهایت موفق به این نتیجه نشدند.

 

شیرینی صعود شهرداری همدان به لیگ یک؛ پایان تلخکامی فوتبال همدان

طلایی منش، ویترین پرافتخار مربیان همدان

رضا طلایی منش سرمربی شهرداری همدان از حیث صعود توانست رکورددار مربیان فوتبال همدان شود.

طلایی منش اوایل دهه ۹۰ نیز با تیم دسته دومی الوند همدان به لیگ یک فوتبال کشور صعود کرد و اکنون برای دومین بار موفق به کسب این افتخار شده است.

طلایی منش اوایل دهه ۹۰ نیز با تیم دسته دومی الوند همدان به لیگ یک فوتبال کشور صعود کرد و اکنون برای دومین بار موفق به کسب این افتخار شده است.

سرمربی بومی شهرداری همدان که حدود سه سالی از فوتبال به دور بود، با اعتماد عباس صوفی شهردار همدان به او، بار دیگر وارد عرصه مربیگری فوتبال شد و در نهایت به موفقیتی بزرگ دست یافت.

طلایی منش هر چند سابقه سرمربیگری در تیم پاس همدان را نیز داشت اما اقبال او در موفقیت به تیم شهرداری همدان گره خورد و توانست همچون الوند، این تیم را راهی لیگ یک کند.

هر چند دیگر از تیم الوند همدان خبری در محافل فوتبالی نیست و فقط نامی از آن در تاریخ افتخارات فوتبال همدان باقی است اما شهرداری با طلایی منش به لیگ یک صعود کرد تا فوتبال همدان بار دیگر شایستگی‌های خود را اثبات کند.

تیم بومی و منسجم

بسیاری از کارشناسان فوتبال همدان، یکی از دلایل مهم در موفقیت شهرداری را انسجام تیمی، دوری از حواشی و حفظ آمادگی فنی و بدنی این تیم حتی در دوران شیوع کرونا عنوان کردند.

شهرداری همدان سالی آرام و به دور از تنش و حاشیه را پشت سرگذاشت و طلایی منش که سال‌ها تجربه مربیگری دارد، اجازه نداد حاشیه وارد تیمش شود.

نماینده همدان در حالیکه تمامی تیم‌ها در ابتدای فصل به دنبال یارگیری بودند، تیم خود را زود تکمیل کرد و اردوهای بدنسازی خوبی را پشت سرگذاشت.

شهرداری اگرچه در ابتدای فصل صدرنشین نبود اما در ادامه با بردهای شیرین توانست صدرجدول را تصاحب کند و یکه تاز گروه یک باشد.

تیمی که از کادر فنی بومی سود برد و البته مربیانی در این ترکیب بودند که هر یک سال‌ها در لیگ‌های مختلف کشور تجربه موفق را سپری کردند.

از سوی دیگر اتکا به بازیکنان بومی و کلیدی نیز از دلایل موفقیت شهرداری همدان است که توانست هفته‌ها جایگاه برتر این تیم را حفظ کند و به یک افتخار ارزنده دست یابد.

شهردار همدان با قدردانی از تلاش برای کسب این موفقیت بزرگ، به هر یک از اعضای این تیم پاداش نقدی پنج میلیون تومانی اعطا کرد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.