امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 23786
  پرینت تاریخ انتشار : 23 ژوئن 2021 - 13:02 | 8 بازدید
مسئول هماهنگی خانه‌های هلال استان همدان

شناسنامه خطرپذیری خانه‌های هلال تهیه شود

به گزارش همدان نوین، مسئول هماهنگی خانه‌های هلال استان همدان گفت: تهیه شناسنامه خطرپذیری خانه‌‌های هلال در دستور کار قرار گیرد. جلال نانکلی ظهر امروز در نشست شورای مدیران جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۷۴ خانه هلال فعال در سطح استان دایر کرده‌ایم اظهار کرد: ۲۳ خانه هلال نیز در شهرستان‌های استان […]

شناسنامه خطرپذیری خانه‌های هلال تهیه شود

به گزارش همدان نوین، مسئول هماهنگی خانه‌های هلال استان همدان گفت: تهیه شناسنامه خطرپذیری خانه‌‌های هلال در دستور کار قرار گیرد.

جلال نانکلی ظهر امروز در نشست شورای مدیران جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۷۴ خانه هلال فعال در سطح استان دایر کرده‌ایم اظهار کرد: ۲۳ خانه هلال نیز در شهرستان‌های استان در دست افتتاح است.

وی با بیان اینکه از نظر کمی پیشرفت خوبی در افتتاح خانه‌های هلال داشته‌ایم، توجه به کیفی‌سازی را مهمترین برنامه این خانه‌ها در سال جاری عنوان کرد و افزود: لازم است رؤسای شعب طی هماهنگی با مسئولین خانه‌های هلال، روند اقدامات و فعالیت‌های پیش‌بینی شده برای این‌ خانه‌ها را تشریح نمایند.

مسئول هماهنگی خانه‌های هلال استان همدان در همین زمینه به جذب و سازماندهی اعضای داوطلب، تشکیل تیم‌ امدادی در هر خانه هلال، ارائه آموزش‌های همگانی و برگزاری دوره کمک‌های اولیه برای اعضای خانه‌های هلال به عنوان برنامه‌هایی اشاره کرد که لازم است از سوی مسئولین خانه‌های هلال در دستورکار قرار گیرد.

وی از لزوم تهیه شناسنامه خطرپذیری خانه‌هلال سخن به میان آورد و خواستار اهتمام رؤسای شعب نسبت به تهیه این شناسنامه شد.

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همدان نیز در سخنانی به دستورالعمل انتخاب و معرفی داوطلب فداکار اشاره کرد و خواستار توجه معاونین و رؤسای شعب به این آیین‌نامه شد.

 حمید عرفی‌یگانه حمایت مادی و معنوی از کارکنان و اعضای داوطلب هلال‌احمر، تقویت روحیه فداکاری و ایثار، تقویت تعهد در خدمات داوطلبانه و ارتقای سلامت روانی داوطلبان و کارکنان هلال‌احمر را ازجمله اهداف تهیه این دستورالعمل عنوان کرد.

وی افزود:  از آنجا که «داوطلب فداکار» کسی است که با دعوت و ابلاغ جمعیت هلال‌احمر در مأموریت‌های محوله دچار فوت یا نقص عضو شود، باید قبل از اعزام نیروها حتما نسبت به صدور ابلاغ اداری، اقدام شئد تا خدای نکرده در صورت بروز حادثه، بتوان پاسخگو بود.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.