امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 23777
  پرینت تاریخ انتشار : 23 ژوئن 2021 - 12:58 | 12 بازدید
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسدآباد:

۲۰ درصد مشترکان برق اسدآبادی پر مصرف هستند

به گزارش همدان نوین، مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسدآباد گفت: ۲۰ درصد مشترکان برق اسدآبادی پر مصرف هستند که در این رابطه تذکرات ارشادی، کتبی و حضوری به آنان داده می‌شود و در صورت عدم توجه به این تذکرات امکان قطع برق آنان وجود دارد. نورالدین مرادی‌عاشور   با بیان اینکه از ابتدای طرح برق […]

۲۰ درصد مشترکان برق اسدآبادی پر مصرف هستند

به گزارش همدان نوین، مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسدآباد گفت: ۲۰ درصد مشترکان برق اسدآبادی پر مصرف هستند که در این رابطه تذکرات ارشادی، کتبی و حضوری به آنان داده می‌شود و در صورت عدم توجه به این تذکرات امکان قطع برق آنان وجود دارد.

نورالدین مرادی‌عاشور   با بیان اینکه از ابتدای طرح برق امید از آبان ماه سال ۹۹ تاکنون ۳۰ درصد مشترکان شهرستان مشمول برق رایگان شده‌اند، افزود: اسدآباد دارای ۴۰ هزار مشترک برق در سطح شهرستان بوده که  از این تعداد مشترکان برق تعداد ۳۲هزار مشترک برق خانگی و مابقی به مشترکان عمومی، صنایع، کشاورزی و برق تجاری  اختصاص دارند.

وی در ادامه نسبت به افزایش مصرف برق در تابستان پیش رو هشدار داد و یادآور شد: به علت کاهش میزان بارندگی‌ها طی زمستان سال گذشته و بهار امسال و فرارسیدن گرمای زودرس، با افزایش مصرف برق مواجه هستیم که از مشترکان در خواست داریم با اصلاح الگوی مصرف نسبت به صرفه‌جویی در انرژی برق توجه ویژه‌ای داشته باشند تا با افزایش مصرف با خاموشی برق مواجه نشوند.

مرادی عاشور خاطرنشان کرد: براساس آمار بار برق شهرستان در زمستان ۲۰مگاوات و در تابستان به علت چاه‌های کشاورزی و وسایل سرمایشی ۸۰ مگاوات بوده که ۱۰مگاوات آن ناشی از وسایل سرمایشی است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسدآباد در ادامه با اشاره به واگذاری ۷۰۰ فقره اشتراک برق جدید سال گذشته در اسدآباد، اظهارکرد: در سال گذشته با اعتباری افزون بر سه میلیارد تومان بیش از ۱۰۰ کیلومتر اصلاحات و تعمیرات و نگهداری خطوط اصلی شبکه برق در شهرستان انجام گرفته است.

مرادی عاشور  تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی افزایش دما در اغلب نقاط کشور و تداوم آن تا پایان هفته‌جاری، همچنین محدودیت‌های ایجاد شده در بخش تولید به دلیل تعمیرات واحد نیروگاه بوشهر  که تا آخر هفته به طول می‌انجامد، از عموم هموطنان عزیز و شهروندان اسدآبادی  درخواست داریم  به منظور کمک به تأمین برق و جلوگیری از بروز خاموشی به ویژه  در این شرایط، نسبت به کاهش مصرف برق خود در فاصله ساعت‌های ۱۲ تا ۱۸ اقدام کنند.

وی اضافه کرد: تنظیم کولرهای گازی روی ۲۵ درجه، استفاده از دور کند کولرهای آبی ، استفاده از نور طبیعی روز و خاموش کردن لامپ‌های اضافی، عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی مانند اتو، بخارشور، لباسشویی، ظرفشویی و… در ساعات گرم روز (۱۲ ظهر  تا ۱۸شب )  از جمله مواردی است که  مشترکان در رعایت  کاهش مصرف برق نیاز است  نسبت به آن توجه ویژه داشته باشند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.