امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 23620
  پرینت تاریخ انتشار : 18 ژوئن 2021 - 16:00 | 6 بازدید
مردم نهاوند با حضور در پای صندوق‌های رای عزم و اراده خود را برای تعیین سرنوشت کشور و البته «نه به دشمن» به نمایش گذاشتند.

حضور تماشایی مردم نهاوند در شعب اخذ رای

به گزارش همدان نوین،مردم نهاوند با حضور در پای صندوق‌های رای عزم و اراده خود را برای تعیین سرنوشت کشور و البته «نه به دشمن» به نمایش گذاشتند. مردم نهاوند با شروع کار رای‌گیری از نخستین ساعات صبح امروز با حضور در پای صندوق‌های رای عزم و اراده خود را برای تعیین سرنوشت کشور و […]

حضور تماشایی مردم نهاوند در شعب اخذ رای

به گزارش همدان نوین،مردم نهاوند با حضور در پای صندوق‌های رای عزم و اراده خود را برای تعیین سرنوشت کشور و البته «نه به دشمن» به نمایش گذاشتند.

مردم نهاوند با شروع کار رای‌گیری از نخستین ساعات صبح امروز با حضور در پای صندوق‌های رای عزم و اراده خود را برای تعیین سرنوشت کشور و «نه به دشمن» به نمایش گذاشتند.

 آحاد مختلف مردم نهاوند در نخستین دقایق شروع کار رای‌گیری با حضور در شعب اخذ رای حضور یافتند تا در همان لحظات اولیه رای خود را به صندوق انداخته و به وظیفه ملی و دینی خود عمل کرده باشند.

گزارش میدانی خبرنگار فارس حاکی از آن است که اغلب شعب اخذ رای در شهر نهاوند تا ظهر امروز با حضور جمعیت مردمی از اقشار مختلف، مردان و زنان و جوانان همراه بود و با وجود گرمای هوا در ظهر جمعه در برخی شعب مانند دبیرستان شهید محلاتی، مسجد پای قلعه، شهرک شهید حیدری، منطقه گلشن، منطقه دستغیب، مسجد مهدیه مردم در صفوف رای منتظر انداختن رای خود به صندوق بودند.

یکی از صحنه های جذاب امروز در چند شعبه اخذ رای حضور هماهنگ بانوان جوان و رای اولی بود که به نیابت از شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای هسته‌ای و به یاد سردار حاج قاسم سلیمانی بود که در نخستین ساعت رای‌گیری صورت پذیرفت.

چند تن از دختران جوان با حضور در صف رای‌گیری هدف از حضور خود را دفاع از آرمان شهدا و ادامه راه آنان برای عزت ایران اسلامی عنوان کردند و گفتند: اگر شهدا امروز حضور داشتند حتماً رسالتشان را که شرکت در خط مقدم انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای بود به نحو احسن انجام می‌دادند؛ هر کدام از ما که در اینجا حضور داریم به نیابت از یک شهید در پای صندوقهای رای حاضر شده‌ایم.

همه ما که تقریبا از در یک رده سنی هستیم طی روزهای گذشته با تهیه عکس‌هایی از شهدا به داخل خیابان رفته و بر اساس قرعه‌کشی آن را بین مردم تقسیم می‌کردیم و از آنان می‌خواستیم به نیابت از همان شهید فردا پای صندوق‌های رای حاضر شده و با اخلاص رای خود را به صندوق‌ها بیندازند زیرا مطئنمیم  آرمان شهدا چیزی جز این نمی‌تواند باشد.

پیام ما به تمام کسانی که حسرت می‌خورند چرا در دوران دفاع مقدس حضور نداشته‌اند و یا اینکه چرا توفیق نداشته‌اند مدافع حرم شوند، به ویژه نسل جوان که چنین آرزویی دارند این است که انتخابات از نگاه شهدا یک عملیات است و شرکت در آن درست شبیه به شرکت در یک عملیات است که ضربه ای مهلک بر پیکر استکبار و دشمنان ما وارد می‌سازد.

نهاوند یکی از مناطق پیشرو استان در تمام رویدادهای سیاسی به ویژه انتخابات بوده و جزو مناطق دارای بیشترین میزان مشارکت عنوان شده است،

به منظور برگزاری انتخاباتی باشکوه ۱۸۷ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در سطح شهرستان همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی منظور شده و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیز در کار برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

در این شهرستان از جمعیت ۱۸۵ هزار نفری موجود، بیش از ۱۵۹ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که حدود ۳ هزار نفر آنها را رای اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.