امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 23605
  پرینت تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ | 4 بازدید
ظهور و بروز اراده ملی؛

۲۳۰ خبرنگار و عکاس اخبار انتخابات در استان همدان را پوشش می دهند

به گزارش همدان نوین، مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان گفت که ۲۳۰ خبرنگار، عکاس از رسانه های مختلف دیداری، شنیداری و نوشتاری کار پوشش و انعکاس اخبار مربوط به این دوره از انتخابات در سطح استان را برعهده دارند. «اسدالله ربانی مهر» روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران در محل ستاد […]

۲۳۰ خبرنگار و عکاس اخبار انتخابات در استان همدان را پوشش می دهند

به گزارش همدان نوین، مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان گفت که ۲۳۰ خبرنگار، عکاس از رسانه های مختلف دیداری، شنیداری و نوشتاری کار پوشش و انعکاس اخبار مربوط به این دوره از انتخابات در سطح استان را برعهده دارند.

«اسدالله ربانی مهر» روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران در محل ستاد انتخابات استان همدان، افزود: حدود ۹۷ نفر از خبرنگار، گزارشگر، تصویربردار و عوامل فنی و تولیدی از مرکز صدا و سیمای استان و  همچنین ۴۰ خبرنگار رسانه های مختلف نیز با حضور در ستاد انتخابات کشغول تلاش برای پوشش سریع و به موقع اخبار مرتبط با انتخابات در سطح استان هستند.

به گفته وی، همچنین تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان در سطح شهرستان های تابعه و همچنین تعداد زیادی در شعب اخذ رای مرکز استان و دیگر شهرستان های تابعه مشغول انجام وظیفه و رسالت خطیر اطلاع رسانی هستند.

وی یادآوری کرد: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان حدود پنج ماه پیش تشکیل شد و تاکنون نشست های متعددی با حضور خبرگزاری ها و فعالان فضای مجازی داشته است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان افزود: معتقدیم فعالان رسانه ای در حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای تاثیر بسزایی دارند و بخش اعظمی از این مشارکت به علت اطلاع رسانی سریع، دقیق و بی کم کاست رسانه ها اتفاق می افتد.

ربانی مهر فعالان در خبرگزاری ها، نشریات، رسانه ها و فضای مجازی را چهار رکن اساسی اطلاع رسانی دانست و افزود: رسانه نه تنها در بحث انتخابات بلکه در مدیریت ویروس کرونا و دیگر حوزه ها فعال و تاثیر گذار بودند.

یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۹۷۰ نفر از جمعیت استان همدان شامل ۷۲۲ هزار و ۷۳۳ مرد و ۷۰۳ هزار و ۲۰۷ زن واجد شرایط شرکت در این دوره از انتخابات هستند.

همچنین ۳۰ هزار و ۹۰۲ نفر از جمعیت واجد شرایط این استان رای اولی هستند که برای نخستین بار با شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای نقش خود را در تعیین سرنوشت و آینده کشور ایفا می‌کنند.

به گزارش ایرنا، «عیسی جعفری» نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تیرماه سال ۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت و انتخابات میان دورای مجلس برای انتخاب نماینده مردم دراین حوزه انتخابیه ۲۸ خرداد برگزار می شود.

استان همدان با ۱۰ شهرستان، هفت حوزه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی (شامل سه شهرستان و ۱۶ بخشداری) دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در ۹۱۷ روستای استان همدان و ۲ تیره عشایری «جمور» و «ترکاشوند» نیز برگزار می‌شود. در این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۹۶۶ نفر به عنوان اعضای شورای روستایی و ۱۷۴ نیز به عنوان عضو شورای شهر و در مجموع سه هزار و ۱۴۰ نفر به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان برگزیده خواهند شد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.