دوچرخه سوار همدانی برای کسب سهمیه المپیک پا در رکاب شد
به گزارش همدان نوین، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار از توابع استان همدان گفت: “پریسا مجنونی” دوچرخه سوار اهل این شهرستان برای کسب سهمیه المپیک به اردوی تیم ملی دعوت شد. “علیرضا صفی زاده” روز شنبه اظهار داشت: اولین مرحله اردوی آمادهسازی تیم ملی جاده آقایان و بانوان کشور و آخرین مرحله اردوی […]
به گزارش همدان نوین، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار از توابع استان همدان گفت: “پریسا مجنونی” دوچرخه سوار اهل این شهرستان برای کسب سهمیه المپیک به اردوی تیم ملی دعوت شد.
“علیرضا صفی زاده” روز شنبه اظهار داشت: اولین مرحله اردوی آمادهسازی تیم ملی جاده آقایان و بانوان کشور و آخرین مرحله اردوی انتخابی المپیک، عصر امروز در چالوس آغاز می شود.
وی افزود: درهمین ارتباط، پریسا مجنونی رکابزن پرافتخار شهرستان بهار به این اردوی آمادهسازی دعوت شده است.
صفی زاده گفت: ۷ رکابزن پسر و ۷ رکابزن دختر در این اردو حضور دارند و تا ۳۱ خرداد ماه زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرین خواهند کرد.
“پریسا مجنونی” سومین بانوی لژیونر تاریخ فدراسیون دوچرخه سواری کشور و نخستین دختر همدانی است که سال قبل موفق به حضور در لیگهای خارجی شد.
مجنونی دوچرخه سوار همدانی و زاده شهرستان بهار با درخشش در میادین مختلف مورد توجه تیم “کنتینانتال” بحرین قرار گرفت و در لیگ این کشور رکاب زد.
این دوچرخه سوار یکی از بختهای جدی حضور در رقابت های المپیک ۲۰۲۱ توکیو بشمار می رود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

