امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 23099
  پرینت تاریخ انتشار : 08 ژوئن 2021 - 21:30 | 23 بازدید
موضوع زندگینامه طلبه ورزشکار ملایری از امروز به مدت سه روز از شبکه رادیویی همدان بخش می شود.

کتاب گویای “طلبه عشق” از رادیو همدان پخش می‌شود

به گزارش همدان نوین، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: کتاب گویای «طلبه عشق» با موضوع زندگینامه طلبه ورزشکار ملایری از امروز به مدت سه روز از شبکه رادیویی همدان بخش می شود. «محمد برخوردار» روز سه شنبه  با اشاره به اینکه همواره […]

کتاب گویای “طلبه عشق” از رادیو همدان پخش می‌شود

به گزارش همدان نوین، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: کتاب گویای «طلبه عشق» با موضوع زندگینامه طلبه ورزشکار ملایری از امروز به مدت سه روز از شبکه رادیویی همدان بخش می شود.

«محمد برخوردار» روز سه شنبه  با اشاره به اینکه همواره زبان هنر، اثرگذاری بیشتری بر ذهن مخاطب دارد، افزود: به منظور ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و سیره شهدا در جامعه و به طور ویژه اثرگذاری بیشتر بر جوانان نسل امروز کتاب های گویا در شبکه ایران صدا بارگذاری و از ساعت ۱۳.۳۰ از رادیو همدان پخش می شود.

وی با اشاره به اینکه نویسنده این کتاب “لیلا گودرزیان فرد”، تهیه کننده “نسرین والامقام” و ناظر طرح “محمد برخوردار” است ادامه داد: گویندگی این اثر را “موسی طالبیان”، “معصومه حسنی” و “صابر سمواتی” برعهده دارند.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه این اثر با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تولید شده عنوان کرد: با هدف ارائه دستاوردهای دفاع مقدس و به منظور ثبت حماسه‌های جاودانه انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس سیره زندگی تعدادی از شهدا از سوی جمعی از نویسندگان توانمند استان به رشته تحریر در آمده و گویا شده است.

برخوردار با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند اپلیکیشن تلفن همراه ایران صدا را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی iranseda.ir به صورت رایگان دریافت کنند اعلام کرد: طرح کتاب‌های گویا از سال ۹۸ در صدا و سیمای مرکز همدان آغاز شده و تاکنون ۱۸ عنوان کتاب در موضوعات مختلف تهیه و در دسترس عموم قرار گرفته است.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تاکنون ۲۱ کتاب شنیداری در بخش های کودکان، شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را تهیه و منتشر کرده است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.