امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 23093
  پرینت تاریخ انتشار : 08 ژوئن 2021 - 20:30 | 19 بازدید
رئیس حوزه هنری استان همدان از معرفی برگزیدگان جشنواره سالانه ادبی

برگزیدگان جشنواره سالانه ادبی استان همدان تجلیل شدند

به گزارش همدان نوین، رئیس حوزه هنری استان همدان از معرفی برگزیدگان جشنواره سالانه ادبی خبر داد و گفت: این افراد بهترین شعر و داستان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند. «سیدمحمد باقر حسینی» روز سه شنبه در آئین اختتامیه سی و یکمین «جشنواره سالانه ادبی» حوزه هنری استان همدان اظهار داشت: این رویداد […]

برگزیدگان جشنواره سالانه ادبی استان همدان تجلیل شدند

به گزارش همدان نوین، رئیس حوزه هنری استان همدان از معرفی برگزیدگان جشنواره سالانه ادبی خبر داد و گفت: این افراد بهترین شعر و داستان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

«سیدمحمد باقر حسینی» روز سه شنبه در آئین اختتامیه سی و یکمین «جشنواره سالانه ادبی» حوزه هنری استان همدان اظهار داشت: این رویداد با موضوع محوری “سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مقاومت اسلامی” در دو بخش شعر و داستان برگزار شد.

وی تعداد آثار رسیده به جشنواره را ۲۲۰ اثر اعلام کرد و افزود: این آثار شامل ۴۸ داستان بزرگسال و کودک و ۱۷۲ شعر است که تعدادی از آنها به عنوان برتر تجلیل شدند.

حسینی خاطر نشان کرد: در بخش ویژه این رویداد الهه حسینی و شکوفه رضایی برگزیده شدند و در بخش داستان لیلا امانی و ژیلا طاهری به عنوان بهترین معرفی شدند.

رئیس حوزه هنری استان همدان گفت: برگزیدگان بخش شعر نیز مرضیه اسکندرانی، معصومه کولیوند و زهرا توقع همدانی هستند و احسان نرگسی، فهیمه رجبی عالی و مریم کوثری هنرمند، حمیدرضا رضایی و ساناز ضرابیان نیز در این بخش تقدیر شدند.

به گفته او نرگس شعبانی نیز برای مسابقه «با ادبیات در خانه می مانیم» در بخش شعر، تقدیر شد.

حسینی یادآوری کرد: میرهاشم میری و جواد نوری در بخش شعر، مجید اسطیری در بخش داستان بزرگسال و مرضیه فعله گری در بخش داستان کودک و نوجوان، داوری این جشنواره را بر عهده داشتند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.