امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 22579
  پرینت تاریخ انتشار : 29 می 2021 - 15:30 | 10 بازدید
رییس پلیس راه استان همدان

نبستن کمربند ایمنی سرنشین پراید را در رزن به کام مرگ برد

به گزارش همدان نوین، رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی خودروی سواری پراید در جاده فرعی اصله – کاج شهرستان رزن همسر راننده به خاطر نبستن کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرتاب شده و جان باخت. سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه بیان کرد: نبستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان خودرو هنگام تردد […]

نبستن کمربند ایمنی سرنشین پراید را در رزن به کام مرگ برد

به گزارش همدان نوین، رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی خودروی سواری پراید در جاده فرعی اصله – کاج شهرستان رزن همسر راننده به خاطر نبستن کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرتاب شده و جان باخت.

سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه بیان کرد: نبستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان خودرو هنگام تردد در جاده ها برون شهری و مسیرهای فرعی به یک فرهنگ تبدیل شده و این افراد تنها با دیدن پلیس و برای فرار از جریمه اقدام به بستن کمربند ایمنی می کنند.

وی اضافه کرد: البته مجهز نبودن خودرو به کیسه هوا و شکسته شدن شیشه ها و باز شدن در هنگام واژگونی خودرو نیز به شدت سوانح افزوده است.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: جاده فرعی اصله – کاج شهرستان رزن به علت قرار گرفتن کارخانه سیمان و تردد اهالی این شهرستان از این مسیر به استان قم، یکی از مسیرهای فرعی پرترافیک به شمار می رود.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه حداقل عرض یک جاده باید هشت متر باشد افزود: عرض جاده اصله -کاج حدود ۶ متر است بنابراین در صورت کمترین بی توجهی به جلو از سوی راننده و ورود خودرو به شانه خاکی احتمال واژگونی زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: ۲ ماهه سال جاری سه تن در این مسیر و در سوانح برخورد کامیون با سواری و ۲ مورد واژگونی فوت کردند در حالیکه ۱۲ ماهه سال گذشته آمار متوفیان سوانح در جاده اصله کاج سه نفر بوده است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.