امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 21941
  پرینت تاریخ انتشار : 17 می 2021 - 20:00 | 26 بازدید
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی

آغاز به کار مجدد پروژه کنارگذر غربی

به گزارش همدان نوین، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از شروع مجدد پروژه کنارگذر غربی همدان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته این پروژه تامین اعتبار و مجددا آغاز به کار کرد. حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی امروز در همدان با اشاره به آغاز به کار مجدد پروژه کنارگذر غربی اظهار […]

آغاز به کار مجدد پروژه کنارگذر غربی

به گزارش همدان نوین، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از شروع مجدد پروژه کنارگذر غربی همدان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته این پروژه تامین اعتبار و مجددا آغاز به کار کرد.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی امروز در همدان با اشاره به آغاز به کار مجدد پروژه کنارگذر غربی اظهار کرد: پس از مذاکراتی که با سازمان برنامه و بودجه انجام شد اعتبار این پروژه  تخصیص یافت و استارت مجدد شروع پروژه نیمه‌تمام کنارگذر غربی آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: ماشین‌های سنگین که از مبدا تهران به مقصد کردستان و کرمانشاه حرکت و از همدان عبور می‌کنند زیرساخت‌های حمل و نقل جاده ای استان را تخریب می‌کنند که با اتمام پروژه کنارگذر غربی از حیف و میل بیت‌المال جلوگیری می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه به مزایای این پروژه اشاره کرد و یادآور شد: کاهش زمان سفرهای برون‌شهری، کاهش آلودگی‌های صوتی، مزایای زیست‌محیطی، کاهش استهلاک وسایل نقلیه عبوری، کاهش تصادفات، آرامش خاطر در هنگام سفر و جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی، کاهش طول مسیر و مشکلات ناشی از عبور خودروهای سنگین در داخل شهر همدان است.

وی در پایان سخنانش گفت: این پروژه به طول ۲۷.۵ کیلومتر در حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که ۱۹ کیلومتر از این مسیر آسفالت‌ریزی شده است.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.