امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 19570
  پرینت تاریخ انتشار : 22 مارس 2021 - 22:21 | 26 بازدید
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان

همدان بارانی می‌شود

به گزارش همدان نوین، کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه سه‌شنبه هفته جاری شاهد نفوذ سامانه بارشی در همدان خواهیم بود گفت: روزهای نخستین سال همراه با وزش شدید باد و رگبار خواهد بود. محمدحسن باقری‌شکیب امروزدر همدان با بیان اینکه در حال حاضر جوی نسبتا پایدار داریم اظهار کرد: تا چند روز […]

همدان بارانی می‌شود

به گزارش همدان نوین، کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه سه‌شنبه هفته جاری شاهد نفوذ سامانه بارشی در همدان خواهیم بود گفت: روزهای نخستین سال همراه با وزش شدید باد و رگبار خواهد بود.

محمدحسن باقری‌شکیب امروزدر همدان با بیان اینکه در حال حاضر جوی نسبتا پایدار داریم اظهار کرد: تا چند روز آینده شاهد افزایش نسبی دمای هوا در همدان هستیم.

وی اضافه کرد: از بعدازظهر و شب سه‌شنبه با نفوذ سامانه بارشی در برخی از ساعات جوی ناپایدار همراه با افزایش ابرناکی و وزش شدید باد پدیدار خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با تاکید بر اینکه از اواسط هفته تا پایان هفته رگبار باران، احتمال بارش برف در ارتفاعات و مه پیش‌بینی می‌شود یادآور شد: شهروندان وزش شدید باد و افزایش ابرناکی را مد نظر گشت و گذار نوروزی قرار دهند.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.