امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18352
  پرینت تاریخ انتشار : 21 فوریه 2021 - 12:45 | 7 بازدید
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان

پلمب ۱۹ واحد متخلف در همدان/تعطیلی ۵ نانوایی

به گزارش همدان نوین، مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از پلمب ۱۹ واحد متخلف در همدان خبر داد و گفت: هفته گذشته ۵ نانوایی تعطیل شد. لیدا رفعتی در همدان با اشاره به تشدید بازرسی واحد سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی استان در مقابله با کووید ۱۹ اظهار […]

پلمب ۱۹ واحد متخلف در همدان/تعطیلی ۵ نانوایی

به گزارش همدان نوین، مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از پلمب ۱۹ واحد متخلف در همدان خبر داد و گفت: هفته گذشته ۵ نانوایی تعطیل شد.

لیدا رفعتی در همدان با اشاره به تشدید بازرسی واحد سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی استان در مقابله با کووید ۱۹ اظهار کرد: طی هفته گذشته یعنی از ۲۰ تا ۲۷ بهمن‌ماه ۳ هزار و ۵۸۸ مورد از مراکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید شد.

وی از پلمب ۱۹ مرکز متخلف طی این مدت خبر داد و با بیان اینکه ۵ نانوایی تعطیل شد گفت:  دو رستوران و ۱۲ سوپرمارکت و خواروبارفروشی تعطیل شد.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه ۲۴۶ مورد اخطار و معرفی به مراجع قضایی داشتیم افزود: در بازدید از واحدها ۷۸ درصد پروتکل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۹۳ مورد رعایت پروتکل فاصله‌گذاری را شاهد بودیم گفت: ۷۵ درصد خدمت‌گیرندگان یعنی ۲ هزار و ۷۰۸ مورد نیز نسبت به استفاده از ماسک حساس بودند.

رفعتی با بیان اینکه ۸۱ درصد یعنی ۲ هزار و ۹۱۲ مورد از خدمت دهندگان از ماسک استفاده می‌کردند افزود:  رعایت بهداشت و حفاظت فردی ۸۲ درصد و ۲ هزار و ۹۴۶ مورد بوده است، خواستار توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.