امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18346
  پرینت تاریخ انتشار : 21 فوریه 2021 - 12:45 | 7 بازدید
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر

دانش‌آموزان ملایری امدادگر می‌شوند

به گزارش همدان نوین، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر اعلام کرد: طرح ملی دادرس با هدف آموزش کمک های اولیه و امدادونجات به دانش آموزان و افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری ناشی از حوادث، در شهرستان ملایر انجام خواهد شد. محمدرضا بشری به برگزاری نشست مشترک هماهنگی اجرای طرح ملی دادرس با حضور […]

دانش‌آموزان ملایری امدادگر می‌شوند

به گزارش همدان نوین، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر اعلام کرد: طرح ملی دادرس با هدف آموزش کمک های اولیه و امدادونجات به دانش آموزان و افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری ناشی از حوادث، در شهرستان ملایر انجام خواهد شد.

محمدرضا بشری به برگزاری نشست مشترک هماهنگی اجرای طرح ملی دادرس با حضور مسئولان هلال احمر اشاره کرد و افزود: این نشست با محوریت نحوه اجرای طرح دادرس در شرایط حال حاضر جامعه و شیوع بیماری کرونا برگزار شد.

بشری ادامه داد: آموزش و پرورش از طرح دادرس که با هدف آموزش کمک های اولیه و امدادونجات به دانش آموزان و افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری ناشی از حوادث، انجام می شود، استقبال خواهد کرد.

وی طرح ملی دادرس را یکی از برنامه های تعریف شده با رویکرد آموزشی، تربیتی و رقابتی دانست و گفت: در این طرح علاوه بر رشد و شکوفایی استعدادهای علمی و امدادی دانش آموزان، افزایش روحیه کار جمعی و رشد سطح آگاهی دانش آموزان نیز اتفاق می افتد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر ضمن اعلام آمادگی آموزش و پرورش در زمینه برگزاری برنامه های طرح ملی دادرس، تأکید کرد: هلال احمر پتانسیل بالایی در زمینه آموزش های همگانی دارد و دانش آموزان نیز بهترین جامعه هدف برای این آموزش ها هستند.

وی به یادگیری مباحث امدادونجات در دو بخش تئوری و عملی در بین دانش آموزان اشاره و خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح و تربیت یک نیروی امدادگر در هر خانواده با افزایش آمادگی عمومی و خانوادگی، امدادرسانی به هر خانواده در مواقع بروز حادثه تسهیل می شود.

بشری از اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر شهرستان طی این نشست در راستای اعزام مربی و تجهیزات لازم برای آموزش به دانش آموزان خبر داد و گفت: استفاده از فضای مجازی برای یادگیری و آموزش مباحث طرح دادرس و برنامه ریزی طرح های نوین در بستر فضای مجازی و آموزش های غیرحضوری برای برگزاری طرح دادرس یکی از مصوبات این نشست و درخواست های جمعیت هلال احمر بود که در حال پیگیری است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.