امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18318
  پرینت تاریخ انتشار : 20 فوریه 2021 - 21:46 | 5 بازدید
جلسه استانی ستاد مدیریت کروناویروس همدان

معاون استاندار همدان اعلام کرد: کاهش ۳۰ درصدی انتقال کرونا در دورهمی‌ها

به گزارش همدان نوین، معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان اعلام کرد: مردم استان همدان در پرهیز از دورهمی ها نقش خوبی ایفا کردند به طوریکه طی دو هفته اخیر انتقال ویروس در دورهمی ها از ۶۵ درصد به ۳۵ درصد کاهش پیدا کرده است اما کماکان باید مراقب باشیم. مصطفی آزادبخت شنبه ۲ اسفندماه در جلسه […]

معاون استاندار همدان اعلام کرد: کاهش ۳۰ درصدی انتقال کرونا در دورهمی‌ها

به گزارش همدان نوین، معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان اعلام کرد: مردم استان همدان در پرهیز از دورهمی ها نقش خوبی ایفا کردند به طوریکه طی دو هفته اخیر انتقال ویروس در دورهمی ها از ۶۵ درصد به ۳۵ درصد کاهش پیدا کرده است اما کماکان باید مراقب باشیم.

مصطفی آزادبخت شنبه ۲ اسفندماه در جلسه استانی ستاد مدیریت کروناویروس همدان، اظهار کرد: در اجتماعات با مشکل مواجه هستیم و از مردم خواستاریم به کسانی که پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند تذکر دهند.

وی با بیان اینکه شایعات تعطیلی بازار صحت ندارد اما انتظار داریم اصناف و بازاری ها پروتکل ها را خیلی جدی رعایت کنند، خاطرنشان کرد: امسال آیین معنوی اعتکاف را نخواهیم داشت و از مردم استان که همواره پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند درخواست داریم در این حوزه به ما کمک کنند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد کروناویروس استان همدان، معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان در پایان اعلام کرد: شهرستان تویسرکان در وضعیت نارنجی قرار دارد بنابراین محدویت هایی در این شهرستان خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان نیز از مردم درخواست کرد که در پنجشنبه و جمعه هفته پایانی سال از رفت و آمد به آرامستان ها جداً خودداری کنند و گفت: ۶۵ درصد آلودگی های دو هفته اخیر شرکت در اجتماعات است که بسیار نگران کننده بوده و ۳۵ درصد آلودگی ها مربوط به دورهمی های خانوادگی که روند کاهشی داشته است.

دکتر رشید حیدری مقدم در پایان خاطرنشان کرد: مراقب باشید بعضی استان ها ویروس جهش یافته دارند بنابراین باید پروتکل های بهداشتی به صورت ویژه و جدی در استان اجرا شود.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.