امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18290
  پرینت تاریخ انتشار : 20 فوریه 2021 - 15:30 | 7 بازدید
استاندار همدان:

نقش‌آفرینی بخش خصوصی در دوران تحریم قابل تقدیر است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان گفت: نقش آفرینی بخش خصوصی همزمان با اعمال تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی ناشی از آن در همراهی با مردم و دولت برای رشد و رونق تولید و بهبود شرایط، بسیار خوب و قابل تقدیر است.  «سیدسعید شاهرخی» روز شنبه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان […]

نقش‌آفرینی بخش خصوصی در دوران تحریم قابل تقدیر است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان گفت: نقش آفرینی بخش خصوصی همزمان با اعمال تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی ناشی از آن در همراهی با مردم و دولت برای رشد و رونق تولید و بهبود شرایط، بسیار خوب و قابل تقدیر است.

 «سیدسعید شاهرخی» روز شنبه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان که با حضور رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: فعالان اقتصادی کشور و استان همدان در ۲ سال اخیر به صورت جهادی وارد میدان تولید شدند که این مشارکت و فعالیت موثر شایسته قدردانی و تجلیل است.

وی تاکید کرد: استان همدان در بخش صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری دارای قابلیت و ظرفیت های بی نظیری است که بخش خصوصی موفق به اجرای طرح های ارزشمندی در این بخش ها با کمک و حمایت دولت شده است.

استاندار همدان گفت: بخش گردشگری و صادرات با توجه به وضعیت دشوار ناشی از شیوع کرونا دچار مشکل و ضرر و زیان شده، اما به خوبی در برابر این شرایط نامساعد مقاومت کرد و به فعالیت خود ادامه داد.

شاهرخی خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان و صنعتگران استان همدان همواره به ویژه در یکسال اخیر در خط مقدم مبارزه با فشارهای اقتصادی حضور داشتند و به رغم مشکلات موجود، نقش موثری را در عرصه تولید و اقتصاد ایفا کردند.

او ابراز امیدواری کرد: حضور رئیس کل بانک مرکزی در جمع فعالان اقتصادی استان همدان گره گشا باشد تا بتوانیم به مطالبات این قشر رسیدگی و مشکلات آنها را حل و فصل کنیم.

استاندار همدان گفت: سند راهبردی توسعه استان برای سال‌های ۹۸ تا ۱۴۰۰ با بررسی دقیق منابع و ظرفیت های موجود تدوین شده و برای هر بخش نیز پروژه های خاصی تعریف شده است.

شاهرخی افزود: درهمین ارتباط دولت با اجرای پروژه های ملی کمک بزرگی به رشد و توسعه استان همدان کرد به نحوی که استان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و دراین میان نقش و مشارکت بخش خصوصی بسیار چشمگیر و موثر است.

در این نشست روسای اتحادیه سیب زمینی کاران، کشمش و خشکبار، مرغداران گوشتی و چند واحد تولیدی مشکلات خود را مطرح و خواستار بازنگری  و اصلاح فرایند ارزش گذاری کالاهای صادراتی شدند.

تسهیل شرایط صادرات و تعهدات ارزی و اختصاص ارز برای واردات برخی از مواد اولیه و همچنین تخصیص تسهیلات ارزان قیمت به اصناف آسیب دیده از کرونا از دیگر خواسته های تولید کنندگان و بازرگانان استان همدان در این جلسه بود.

به گزارش ایرنا، «عبدالناصر همتی» رئیس کل بانک مرکزی شامگاه جمعه و در سفری رسمی برای دیدار و گفت وگو با مقامات استان، فعالان بخش خصوصی، تولیدکنندگان و بازدید از چند طرح اقتصادی وارد همدان شد.

دیدار و گفت وگو با مقامات استان، فعالان اقتصادی، بخش خصوصی و تولیدکنندگان از جمله برنامه های رییس کل بانک مرکزی در جریان سفر ۲ روزه به استان همدان است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.