امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18210
  پرینت تاریخ انتشار : 19 فوریه 2021 - 18:22 | 25 بازدید
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان

تصادفات جاده‌ای همدان ۱۹ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش همدان نوین، مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: بر اثر پنج سانحه جاده‌ای در مسیرهای جاده قدیم و آزاد راه همدان- ساوه ۱۹ تن مجروح و مصدوم شدند. دکتر حبیب الله معصومی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شب گذشته پنج سانحه در مسیرهای همدان […]

تصادفات جاده‌ای همدان ۱۹ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش همدان نوین، مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: بر اثر پنج سانحه جاده‌ای در مسیرهای جاده قدیم و آزاد راه همدان- ساوه ۱۹ تن مجروح و مصدوم شدند.

دکتر حبیب الله معصومی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شب گذشته پنج سانحه در مسیرهای همدان منتهی به تهران و ساوه رخ داد که در ۲ مورد از آنها به علت بروز تصادف زنجیره ای ۱۴ تن مجروح شدند.

وی اضافه کرد: در مجموع این سوانح سبب مجروح شدن ۱۹ تن از سرنشینان وسایل نقلیه شد که چهار تن از مصدومان در محل حادثه به صورت سرپایی مداوا شده و ۱۵ مصدوم دیگر به بیمارستان جنرال امام حسن فامنین(ع) منتقل شدند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: ۱۱ تن از مصدومان بستری شده در بیمارستان فامنین به علت شدت جراحت وارده به وسیله اتوبوس آمبولانس به مرکز آموزشی درمانی بعثت در شهر همدان منتقل شدند.

معصومی اظهار داشت: برای امدادرسانی به مصدومان سوانح جاده ای تیم های مستقر در ۶ پایگاه امداد جاده ای واقع در فامنین، تجرک، پایگاه شماره یک آزاد راه همدان- ساوه، قهاوند، قروه، روعان و کوریجان مشارکت داشتند.

وی بیان کرد: ۶۶ پایگاه امدادی اورژانس استان همدان با ۱۰۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد به بیماران و مصدومان احتمالی خدمات رسانی می کنند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.