امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18206
  پرینت تاریخ انتشار : 19 فوریه 2021 - 18:19 | 15 بازدید
پلیس راهور:

مسیر پیست اسکی شهر همدان همچنان مسدود است

به گزارش همدان نوین، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: مسیر پیست اسکی از محدوده میدان گنجنامه به علت ریزش برف همچنان مسدود است. سرهنگ فرخ جمالی روز جمعه  اظهار داشت: چندین دستگاه خودرو بی توجه به هشدارها با ورود به مسیر پیست اسکی در این محدوده گرفتار شده بودند که با همکاری […]

مسیر پیست اسکی شهر همدان همچنان مسدود است

به گزارش همدان نوین، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: مسیر پیست اسکی از محدوده میدان گنجنامه به علت ریزش برف همچنان مسدود است.

سرهنگ فرخ جمالی روز جمعه  اظهار داشت: چندین دستگاه خودرو بی توجه به هشدارها با ورود به مسیر پیست اسکی در این محدوده گرفتار شده بودند که با همکاری تیم های هلال احمر و آفرود سواران خودروی آنها به بیرون کشیده شد.

وی بیان کرد: اجازه تردد در مسیر پیست اسکی تا زمان برف روبی و بازگشایی کامل این جاده پُر پیچ و خم توسط نهادهای مسئول و ایمن سازی این جاده، داده نمی شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اضافه کرد: جاده گنجنامه از مسیر میدان قائم نیز از روز گذشته تا صبح امروز به علت ریزش شدید برف مسدود شده بود که به دنبال برفروبی و بازگشایی مسیر توسط شهرداری، این مسیر تفریحی بازگشایی شد.

سرهنگ جمالی ادامه داد: با این وجود هم اینک در معابر و حاشیه پیاده راه همچنان برف وجود دارد بنابراین از عابران انتظار می رود وارد سطح سواره رو نشده و موجب تداخل عابر و خودرو و بروز سانحه نشوند.

وی گفت: آمار سوانح خسارتی در معابر درون شهری شهرستان همدان در ۲۴ ساعت گذشته به علت ریزش برف و یخ زدگی سطح جاده روند رو به رشدی داشته است و تا سه برابر نسبت به روزهای عادی افزایش یافت.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.