امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18141
  پرینت تاریخ انتشار : 17 فوریه 2021 - 14:50 | 8 بازدید
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف ۳ کیلو هروئین در اسدآباد

به گزارش همدان نوین، جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از کشف سه کیلو گرم هروئین با لفافه در عملیات مشترک پلیس استان و شهرستان های بهار و اسدآباد خبر داد. سرهنگ رضا زارعی در تشریح این خبر مطرح کرد: در پی تلاش های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر و عملیات استان و همچنین […]

کشف ۳ کیلو هروئین در اسدآباد

به گزارش همدان نوین، جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از کشف سه کیلو گرم هروئین با لفافه در عملیات مشترک پلیس استان و شهرستان های بهار و اسدآباد خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی در تشریح این خبر مطرح کرد: در پی تلاش های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر و عملیات استان و همچنین رده های پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان های بهار و اسدآباد مشخص شد، قاچاقچیان قصد انتقال موادمخدر از استان های مرکزی کشور به یکی از استان های غربی را دارند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و به موقع یک دستگاه پژو ۴۰۵  حامل موادمخدر در این زمینه شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت های گسترده با شگردهای خاص پلیسی در ورودی شهر اسدآباد متوقف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، سه بسته موادمخدر از نوع هروئین به مقدار سه کیلوگرم کشف، راننده دستگیر و خودرو نیز به مقر انتظامی منتقل شد.

وی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی پلیس با روحیه جهادی و پرسنل خدوم، باعث شده که قاچاقچیان موادمخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.