امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 18099
  پرینت تاریخ انتشار : 16 فوریه 2021 - 14:59 | 11 بازدید
مسؤول مرکز نیکوکاری آستان مقدس امامزاده محمد و علی(ع) نهاوند

توزیع ۴۲۰ بسته معیشتی توسط آستان امامزاده محمد(ع) نهاوند

به گزارش همدان نوین، مسؤول مرکز نیکوکاری آستان مقدس امامزاده محمد و علی(ع) نهاوند از توزیع ۴۲۰ بسته معیشتی توسط این بقعه متبرکه خبر داد. وهاب رضایی‌مفرد امروز در نهاوند با اشاره به اجرای کمک‌های مومنانه در راستای حل مشکلات نیازمندان در شهرستان اظهار کرد: به میمنت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۲۰ […]

توزیع ۴۲۰ بسته معیشتی توسط آستان امامزاده محمد(ع) نهاوند

به گزارش همدان نوین، مسؤول مرکز نیکوکاری آستان مقدس امامزاده محمد و علی(ع) نهاوند از توزیع ۴۲۰ بسته معیشتی توسط این بقعه متبرکه خبر داد.

وهاب رضایی‌مفرد امروز در نهاوند با اشاره به اجرای کمک‌های مومنانه در راستای حل مشکلات نیازمندان در شهرستان اظهار کرد: به میمنت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۲۰ بسته معیشتی در این شهرستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی شامل مرغ، ماکارونی، رب، روغن و گوشت بوده که ارزش مادی هر بسته ۲۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است افزود: این مرحله یازدهمین دوره توزیع کمک‌های مومنانه به دلیل شیوع کرونا بود.

مسئول هیات امنای آستان مقدس امامزاده محمد و علی(ع) نهاوند با اشاره به اینکه در این اقدام خیر جمعی از خیرین، پایگاه بسیج فاطمه الزهرا (س)، گروه فرهنگی جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گروه رسانه‌ای جهادی عقیق ۳۱۳ همکاری داشتند گفت: طی این مدت مجموعا ۷ هزار و ۶۰۰ بسته غذایی بین محلات مختلف توزیع شده است.

وی در پایان سخنانش گفت: طی چند روز گذشته دو راس گوسفند نیز به نیت سلامتی و تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان(ع) با مشارکت خیرین قربانی شده و بین محرومین تقسیم شده است.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.