امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18041
  پرینت تاریخ انتشار : 15 فوریه 2021 - 18:01 | 10 بازدید
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد

کشف بیش از ۴۰ تن روغن احتکار شده در همدان

به گزارش همدان نوین، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف بیش از ۴۰ تن روغن خوراکی در همدان خبر داد و گفت: این روغن ها به دستور تعزیرات حکومتی و با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان بین مردم توزیع شد. داریوش جودکی اظهار کرد: حسب گزارشات رسیده مبنی بر احتکار مقادیر زیادی مواد […]

کشف بیش از ۴۰ تن روغن احتکار شده در همدان

به گزارش همدان نوین، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف بیش از ۴۰ تن روغن خوراکی در همدان خبر داد و گفت: این روغن ها به دستور تعزیرات حکومتی و با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان بین مردم توزیع شد.

داریوش جودکی اظهار کرد: حسب گزارشات رسیده مبنی بر احتکار مقادیر زیادی مواد غذایی در یک انبار بزرگ در اطراف همدان اکیپی متشکل از تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و نیروی انتظامی در محل حاضر و مشاهده شد بیش از ۴۰ تن روغن جامد و مایع، مقادیر زیادی مواد شوینده، شکر بسته بندی و … در انبار نگهداری می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان، وی ادامه داد: به علت عدم ثبت این کالاها در سامانه انبارها، این انبار پلمب و دستور توزیع روغن توسط تعزیرات حکومتی صادر شد که توزیع آنها با نظارت سازمان صمت در شهرستان بهار و شهر همدان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه پرونده هم اکنون در تعزیرات حکومتی شهرستان بهار در حال رسیدگی است، پل ارتباطی تعزیرات با مردم را شماره تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانهwww.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir عنوان کرد.

 

| منبع خبر : مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.