امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18016
  پرینت تاریخ انتشار : 15 فوریه 2021 - 11:50 | 7 بازدید
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان

آغاز ثبت نام طرح «زمستانه کتاب» در همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از آغاز ثبت نام در طرح زمستانه کتاب خبر داد و گفت: کتابفروشی‌هایی که در طرح «زمستانه کتاب» مشارکت داشته باشند با یارانه ۲۵ درصدی کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را به مخاطبان ارائه می کنند. احمدرضا احسانی اظهار کرد: ثبت نام در این طرح از […]

آغاز ثبت نام طرح «زمستانه کتاب» در همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از آغاز ثبت نام در طرح زمستانه کتاب خبر داد و گفت: کتابفروشی‌هایی که در طرح «زمستانه کتاب» مشارکت داشته باشند با یارانه ۲۵ درصدی کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را به مخاطبان ارائه می کنند.

احمدرضا احسانی اظهار کرد: ثبت نام در این طرح از روز گذشته -یکشنبه ۲۶ بهمن ماه- آغاز شده و کتابفروشی‌های استان می‌توانند تا ۵ اسفندماه همزمان با سراسر کشور، با مراجعه به سامانه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت نام در طرح زمستانه کتاب ۱۳۹۹ اقدام کنند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، وی از افزایش سقف خرید برای هر خریدار در طرح پاییزه کتاب خبر داد و افزود: سقف خرید برای هر خریدار در طرح زمستانه کتاب ۹۹، همچون طرح پاییزه ۲۰۰ هزار تومان است و خریداران می‌توانند از ۲۵ درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند.

احسانی با بیان اینکه ۱۸ کتاب‌فروشی استان در طرح پاییزه کتاب مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، برای تأیید شرکت در طرح زمستانه کتاب ۹۹ نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تأیید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.