امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18013
  پرینت تاریخ انتشار : 15 فوریه 2021 - 11:40 | 10 بازدید
رئیس شورای فرهنگی عمومی کبودراهنگ خبر داد

آموزش و روشنگری؛ بهترین راهکار مقابله با فروپاشی بنیان خانواده

به گزارش همدان نوین، رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کبودراهنگ درخواست کرد که تحکیم خانواده در صدر عملکرد دستگاه های اجرایی باشد و گفت: آموزش و روشنگری در جامعه بهترین راهکار مقابله با فروپاشی بنیان خانواده است. حجت الاسلام نقی باقری دوشنبه ۲۷ بهمن ماه در هفتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کبودراهنگ، مطرح […]

آموزش و روشنگری؛ بهترین راهکار مقابله با فروپاشی بنیان خانواده

به گزارش همدان نوین، رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کبودراهنگ درخواست کرد که تحکیم خانواده در صدر عملکرد دستگاه های اجرایی باشد و گفت: آموزش و روشنگری در جامعه بهترین راهکار مقابله با فروپاشی بنیان خانواده است.

حجت الاسلام نقی باقری دوشنبه ۲۷ بهمن ماه در هفتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کبودراهنگ، مطرح کرد: نابودی بنیان خانواده از حربه های مهم دشمنان برای شکست اسلام است و همه مسئولان که در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می کنند، وظیفه دارند با آموزش و حمایت و روحیه جهادی در سنگر تحکیم خانواده پا به رکاب باشند.

امام جمعه کبودراهنگ گریزی به موضوعات شورا زد و تصریح کرد: ارتقاء فرهنگ عمومی با استفاده از ظرفیت های موجود و ارائه راهکارهای مناسب برای حل معضلات شهرستان از  ضروریات جلسات شورای فرهنگ عمومی است.

وی کار در عرصه تحکیم بنیان خانواده را از ضروریات جامعه عنوان کرد و افزود: می طلبد همه دستگاه های مربوطه که فعالیت اجتماعی جزء وظایف آنهاست، موضوع تحکیم خانواده را جدی بگیرند چراکه دشمنان با حربه های مختلف کمر همت برای نابودی بنیان خانواده های ایرانی بسته اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به دلایل مختلف طلاق در خانواده ها خاطرنشان کرد: اعتیاد یکی از مهمترین و اصلی ترین دلایل طلاق در جامعه امروزی است.

باقری آموزش و روشنگری در جامعه را بهترین راهکار مقابله با فروپاشی بنیان خانواده دانست و گفت: دستگاه های فرهنگی متولیان فرهنگی نگاه ویژه ای به مسئله آموزش و روشنگری در سطح جامعه داشته باشند.

وی با درخواست از مسئولان کشور خاطرنشان کرد: کسانی که ترک اعتیاد کردند، باید توسط مسئولان کشور حمایت کامل مالی و شغلی شوند تا دوباره به زندگی سالم برگشته و به آینده دلگرم باشند چراکه در این صورت است که خانواده های آنها به سمت زندگی سالم هدایت می شوند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.