امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17746
  پرینت تاریخ انتشار : 08 فوریه 2021 - 23:01 | 21 بازدید
بهره برداری از هفت طرح تعاونی حوزه اشتغال روستایی و عشایری استان همدان

هفت طرح تعاونی با دستور رییس جمهوری در استان همدان به بهره‌برداری رسید

به گزارش همدان نوین، بهره برداری از هفت طرح تعاونی حوزه اشتغال روستایی و عشایری استان همدان روز دوشنبه در آیینی سراسری و به صورت ویدئو کنفرانس با دستور رییس جمهوری آغاز شد.  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در آیین بهره برداری از این طرح ها، گفت: برای اجرا و بهره برداری […]

هفت طرح تعاونی با دستور رییس جمهوری در استان همدان به بهره‌برداری رسید

به گزارش همدان نوین، بهره برداری از هفت طرح تعاونی حوزه اشتغال روستایی و عشایری استان همدان روز دوشنبه در آیینی سراسری و به صورت ویدئو کنفرانس با دستور رییس جمهوری آغاز شد.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در آیین بهره برداری از این طرح ها، گفت: برای اجرا و بهره برداری از این ۷ طرح تعاونی روستایی و عشایری در مجموع اعتباری معادل ۱۱۹.۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

«توصیفیان» افزود: با بهره برداری از این تعداد طرح زمینه اشتغال بکار ۸۵ نفر در مناطق روستایی شهرستان های مختلف استان همدان فراهم شده است.

وی اظهار داشت: افتتاح ۲ واحد سردخانه در روستاهای امیرآباد و خورونده با ۶۵ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۲۰ نفر و ۲ واحد تولید پوشاک در روستاهای ورقستان و خنجرآباد با ۱۰.۵ میلیارد ریال اعتبار و ۲۵ نفر اشتغالزایی در شهرستان رزن از جمله این طرح های تعاونی است.

توصیفیان افزود: همچنین واحد تولید پوشاک روستای جامیشلو شهرستان درگزین با ۴ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۸ نفر از دیگر طرح هایی بود که امروز همزمان با طرح های تعاونی سراسر کشور به بهره برداری رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: درهمین ارتباط واحد کشت گلخانه ای روستای گل آبادد شهرستان تویسرکان نیز با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۷ نفر  به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: همچنین بهره برداری از یک واحد فرآوری معدنی نیز با ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغالزایی ۲۵ نفر در شهرستان فامنین آغاز شد.

به گفته وی ، در مجموع برای بهره برداری از این ۷ طرح تعاونی استان همدان با اشتغالزایی برای ۸۵ نفر ۱۱۹.۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، ۱۴۲ هزار و ۳۵۸ طرح اشتغال روستایی و عشایری در سراسر کشور با سرمایه‌گذاری ۱۷ هزار میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۲۶۳ هزار و ۲۴۳ نفر عصر امروز(دوشنبه) با حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس رونمایی و افتتاح شد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.