امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17725
  پرینت تاریخ انتشار : 08 فوریه 2021 - 15:35 | 13 بازدید
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان

هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان همدان واگذار شد

به گزارش همدان نوین، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی مناسب و مقاوم به افراد زیر پوشش این نهاد در استان واگذار شد. پیمان ترکمانه روز دوشنبه افزود: از این تعداد واحد […]

هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان همدان واگذار شد

به گزارش همدان نوین، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی مناسب و مقاوم به افراد زیر پوشش این نهاد در استان واگذار شد.

پیمان ترکمانه روز دوشنبه افزود: از این تعداد واحد مسکونی واگذار شده، ۳۱ واحد در نقاط شهری و یک هزار و ۷۶۹ واحد در نقاط روستایی احداث ‌شده است.

وی خاطر نشان کرد: این واحدهای مسکونی مددجویی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بهزیستی تحویل خانواده‌های نیازمند شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با بیان اینکه تامین مسکن، یکی از خدمات اصلی برای توانمندسازی مددجویان است، اظهار داشت: مسکن بخش قابل ‌توجهی از هزینه معیشت خانواده‌های زیر پوشش نهادهای حمایتی را به خود اختصاص می‌دهد که ارائه این خدمت، می‌تواند بار سنگینی را از دوش مددجویان بردارد.

ترکمانه تصریح کرد: ایجاد سرپناه مناسب برای محرومان از سیاست‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و از جمله برنامه‌های مهم نهادهای حمایتی از ابتدای انقلاب تاکنون است.

وی تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در حقیقت نقش واسط بین نیکوکاران و نیازمندان را ایفا می کند و خیران می‌توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان و یا با مراجعه به مراکز نیکوکاری در محلات مختلف، افراد نیازمند را شناسایی کرده و به شکل مستقیم، کمک‌های خود را پرداخت کنند.

بر اساس آخرین آمار بیش از ۴۳ هزار خانوار در استان همدان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.