امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17697
  پرینت تاریخ انتشار : 08 فوریه 2021 - 10:27 | 6 بازدید
مدیر مرکز اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان همدان

جشنواره ستارگان همدان ۳۰۰ تایی شد

به گزارش همدان نوین، مدیر مرکز اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری فصل جدید جشنواره ستارگان گفت: این جشنواره که بعد از شیوع کرونا مخصوص دانش آموزان متوسطه برنامه ریزی و اجرا شد در فصل جدید خود با استقبال خوبی مواجه است. امیرحسین قدیمی امروز در همدان با اشاره به برگزاری فصل […]

جشنواره ستارگان همدان ۳۰۰ تایی شد

به گزارش همدان نوین، مدیر مرکز اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری فصل جدید جشنواره ستارگان گفت: این جشنواره که بعد از شیوع کرونا مخصوص دانش آموزان متوسطه برنامه ریزی و اجرا شد در فصل جدید خود با استقبال خوبی مواجه است.

امیرحسین قدیمی امروز در همدان با اشاره به برگزاری فصل جدید جشنواره ستارگان گفت: این جشنواره که بعد از شیوع ویروس کرونا مخصوص دانش‌آموزان متوسطه اول در پیام‌رسان آی گپ برنامه ریزی و اجرا شد در فصل جدید خود همچنان با استقبال خوبی مواجه است.

وی عنوان کرد: متاسفانه شیوع ویروس کرونا بسیاری از تجمع بابرکت مثل کلاس‌های درس، نمازهای جماعت مدارس، هیات‌های مدرسه‌ای، اردوها و … را تحت شعاع قرار داد و بالطبع، چنانچه پیش‌بینی لازم در جهت ارتباط گیری با دانش‌آموزان در این ایام صورت نمی‌گرفت، موجب خدشه‌دار شدن فرآیند تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و اشکال در روند رشد اجتماعی دانش آموزان خواهد می‌‌شد.

مدیر مرکز اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان همدان افزود: ارتباط چهره به چهره همیشه بهترین راه برای تربیت و آموزش بوده و هست ولی بخاطر شرایط حاضر و عدم تحقق چنین ارتباطی جشنواه ستارگان می‌تواند تا حدود بسیار زیادی جایگزین این ارتباط باشد.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند برای بهره‌مندی از محتوای غنی و ارزشمند این جشنواره، با نصب پیام رسان ایرانی آی گپ در تلفن همراه یا سخت افزار آموزشی خود، با مراجعه به بخش آیلند و انتخاب گزینه جشنواره ستارگان در این جشنواره شرکت کرده و از برنامه ها و جوایز متنوع در این جشنواره بهره لازم را ببرند.

قدیمی افزود: والدینی که دغدغه فعالیت‌های تربیتی فرزند خود را دارند نیز می‌توانند با مراجعه به بخش جشنواره ستارگان در نرم‌افزار آی‌گپ از محتوای تربیتی ویژه والدین و همچنین بستر ارتباط با مربیان امین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بهره‌مند شوند.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.