امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17694
  پرینت تاریخ انتشار : 08 فوریه 2021 - 10:23 | 6 بازدید
معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب همدان

برخورد قضایی با آفرودسواران مخرب اراضی ملی

به گزارش همدان نوین، معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب همدان از صدور دستور برخورد قضایی با عاملین تخریب کوه‌ها و اراضی ملی توسط آفرودسواران و موتورسواران خبر داد. سید هادی مصطفوی در همدان اظهار کرد: با رانندگان خودروهای آفرود و راکبین موتور کراس که در دامنه کوه‌ها و تپه‌ها اقدام به تخریب کوه و […]

برخورد قضایی با آفرودسواران مخرب اراضی ملی

به گزارش همدان نوین، معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب همدان از صدور دستور برخورد قضایی با عاملین تخریب کوه‌ها و اراضی ملی توسط آفرودسواران و موتورسواران خبر داد.

سید هادی مصطفوی در همدان اظهار کرد: با رانندگان خودروهای آفرود و راکبین موتور کراس که در دامنه کوه‌ها و تپه‌ها اقدام به تخریب کوه و اراضی ملی کرده و باعث مزاحمت برای کشاوران و باغداران می‌شوند؛ برخورد می‌‌شود.

وی بیان کرد: دستگاه‌های متولی نسبت به تسهیل، فراهم‌سازی و تهیه مکان مناسب در ورزش و تفریح اتومبیل‌رانی و موتورسیکلت‌رانی اقدام کنند تا اشخاص مبادرت به این نوع فعالیت؛ به بهانه ورزش اراضی ملی را تخریب نکنند.

معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب همدان در نظارت و پیگیری حقوق عامه تأکید کرد: ادارات محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز باید نسبت به نظارت بر حفاظت از کوه‌ها و اراضی ملی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه دستور برخورد قضایی با عاملین تخریب کوه‌ها و اراضی ملی توسط آفرودسواران و موتورسواران صادر شده است خواستار توجه به این مهم شد.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.