امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17687
  پرینت تاریخ انتشار : 08 فوریه 2021 - 10:00 | 6 بازدید
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان

همدان صاحب فرهنگ‌سرای هنر و رسانه شد

به گزارش همدان نوین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: فرهنگسرای هنر و رسانه با حمایت و همکاری شهرداری در همدان ایجاد شده است و به زودی این مکان به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان واگذار می‌شود.  احمدرضا احسانی روز یکشنبه حمایت از اصحاب رسانه را ضروری دانست و گفت: همدان به […]

همدان صاحب فرهنگ‌سرای هنر و رسانه شد

به گزارش همدان نوین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: فرهنگسرای هنر و رسانه با حمایت و همکاری شهرداری در همدان ایجاد شده است و به زودی این مکان به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان واگذار می‌شود.

 احمدرضا احسانی روز یکشنبه حمایت از اصحاب رسانه را ضروری دانست و گفت: همدان به عنوان یکی از استان‌های پیش رو در زمینه توسعه فرهنگی، با همکاری شهرداری به دنبال ایجاد فرهنگسرای تخصصی هنر و رسانه بود که این طرح به ثمر نشست.

او ابراز امیدواری کرد این فرهنگسرا بتواند به نیازهای جامعه هدف خود پاسخ بدهد و فعالان عرصه هنر و رسانه از این فضا نهایت بهره را برای اجرای برنامه و رویدادهای فرهنگی ببرند.

احسانی بابیان اینکه توسعه فرهنگی پیش زمینه توسعه سایر حوزه ها از جمله بخش‌های اجتماعی و شهری است گفت: این امر زمانی محقق می‌شود که همه دستگاه‌ها هم افزایی داشته و از حوزه فرهنگ، هنر و رسانه حمایت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با قدردانی از این اقدام شهرداری همدان خاطرنشان کرد: تعامل با سایر ادارات و نهادها و اجرای برنامه‌های مشارکتی از اولویت های این اداره کل بود و تا امروز در این بخش برنامه‌های قابل توجهی به مرحله اجرا رسیده است.

طبق آخرین آمارهای رسمی۵۰۰ خبرنگار در رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری استان همدان مشغول کار و تلاش هستند که از این تعداد ۲۱۰ خبرنگار عضو رسمی خانه مطبوعات و ۱۵ نفر نیز عضو افتخاری هستند.

استان همدان دارای ۱۵۶ رسانه دارای مجوز است که ۸۷ رسانه آن چاپی و مابقی الکترونیکی هستند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.