امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17685
  پرینت تاریخ انتشار : 08 فوریه 2021 - 9:45 | 12 بازدید
معاون فرماندار ملایر:

ارتباط بی‌واسطه مردم با مسئولان ثمره انقلاب است

به گزارش همدان نوین، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر مردم را ولی‌نعمتان انقلاب دانست و گفت: حضور مسئولان در بین مردم و دیدار چهره به چهره و بدون واسطه با آنان، از برکات و ثمره‌های انقلاب اسلامی است.  «عظیم باویسی» شامگاه یکشنبه در جمع مردم محله ۱۶ متری شمس‌آباد ملایر در مسجد حضرت […]

به گزارش همدان نوین، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر مردم را ولی‌نعمتان انقلاب دانست و گفت: حضور مسئولان در بین مردم و دیدار چهره به چهره و بدون واسطه با آنان، از برکات و ثمره‌های انقلاب اسلامی است.

 «عظیم باویسی» شامگاه یکشنبه در جمع مردم محله ۱۶ متری شمس‌آباد ملایر در مسجد حضرت فاطمه(س) این منطقه با بیان اینکه برای ارایه خدمات به صاحبان انقلاب و رفع مسایل و مشکلات مردم از تمام توان خود استفاده می‌کنیم افزود: هیچ مدیری در این شهرستان نباید نسبت به بررسی و پیگیری مطالبات و درخواست‌های مردم کوتاهی کند.

وی افزود: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، مسوولان این نظام و انقلاب، پست و مقام را برای قدرت‌طلبی کسب نکرده‌اند، بلکه باید از این فرصتی که در اختیار آنها قرار داده شده، برای خدمت‌رسانی و تلاش برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه مدیران باید میز خدمت را در محله‌ها و مساجد شهر برپا کنند اظهار داشت: در این راستا به منظور بررسی و پیگیری مطالبات و نیازهای مردم، با جمعی از مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان و دستگاه قضایی در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) واقع در ۱۶ متری شمس‌آباد از مناطق حاشیه شهر حضور پیدا کردیم.

باویسی ادامه داد: با حضور در بین مردم این منطقه، پاسخگوی درخواست‌ها، مطالبات و مشکلات مردم این منطقه بودیم و انتظار داریم شهروندان برای رفع سریعتر مشکلات همراهی و ارتباط خود را با مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

وی از مدیران این شهرستان خواست با سعه‌صدر نسبت به پیگیری و رفع مشکلات مردم تلاش کنند و تاکید کرد: هیچ مدیری نباید با مردم تندخویی کند، در غیراینصورت با مدیر دستگاه مربوطه برخورد قانونی می‌شود.

میز خدمت در محله های ملایر

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر اظهار داشت: کار ما خدمت‌رسانی به مردم است و در این زمینه هیچ کوتاهی از مدیران پذیرفتنی نیست و مسئولان طبق قوانین و ضوابط باید پاسخگوی مردم باشند.

باویسی احداث و تکمیل مجتمع آبرسانی روستایی علی‌آباد دمق با ۱۳ روستای زیرپوشش و روشنایی کامل بلوار خلیج فارس ملایر را از جمله مطالبات مهم مردمی برشمرد که با مساعدت و همراهی مدیران دستگاه‌های مربوطه، امسال این ۲ طرح مهم همزمان با هفته دولت و دهه فجر اجرایی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مردمی را یک اصل مهم در خدمتگزاری دانست و ادامه داد: این دیدار مردمی و میز خدمتی در مسجد محله ۱۶ شمس‌آباد ملایر برگزار و در فضای صمیمانه به درخواست‌ها و نیازهای اهالی این منطقه پاسخ و دستورات لازم صادر شد.

رییس دادگستری ملایر نیز با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی مدیران بی‌واسطه و از نزدیک در جمع مردم حاضر می‌شوند و به مشکلات آنها رسیدگی می‌کنند، تاکیدکرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌ریزی مدونی برای حضور در مساجد و محله‌های شهر که امکان دسترسی به مدیران را ندارند، داشته باشند.

سعید احمدی‌فر شیوع موادمخدر را یکی از عمده‌ترین مشکلات به‌ویژه در مناطق حاشیه شهر برشمرد و با اشاره به آسیب‌خیز بودن محله ۱۶ متری شمس‌آباد، لازمه مقابله با این معضل را همراهی و مشارکت مردم و خانواده‌ها دانست.

وی تاکید کرد: در کنار حرکت مردمی برای مبارزه با مواد مخدر، برخورد ما نیز با مجرمان جدی است.

دادستان عمومی و انقلاب ملایر نیز با قدردانی از مدیر توزیع برق این شهرستان در رفع مشکلات این حوزه در مناطق مختلف شهر گفت: برخوردها با موادمخدر و مجرمان قاطع و طرح‌های مقابله با این جرم فعال است، اما بخشی از این مقابله فرهنگ‌سازی و تلاش خانواده‌ها برای مقابله با موادمخدر است.

مسلم سلگی با اشاره به تلاش مجدانه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: تنها با برخورد قهری نمی‌توان جلوی شیوع موادمخدر را گرفت و فرهنگ‌سازی در محله‌ها، خانواده‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات برای مقابله و ریشه‌کنی این معضل ترویج یابد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.