امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17474
  پرینت تاریخ انتشار : 03 فوریه 2021 - 20:25 | 4 بازدید
استاندار همدان گفت

استاندار همدان: زنان توانمندی لازم برای فعالیت‌های سیاسی را دارند

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان گفت: زنان توانمندی و توانایی‌های لازم برای فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را دارند و در برخی رشته‌ها و حوزه ها پیشتاز هستند. سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از بانوان استانداری، که همزمان با ایام دهه مبارک فجر و ولایت حضرت فاطمه زهرا(س)، مناسبت گرامی‌داشت مقام […]

استاندار همدان: زنان توانمندی لازم برای فعالیت‌های سیاسی را دارند

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان گفت: زنان توانمندی و توانایی‌های لازم برای فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را دارند و در برخی رشته‌ها و حوزه ها پیشتاز هستند.

سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از بانوان استانداری، که همزمان با ایام دهه مبارک فجر و ولایت حضرت فاطمه زهرا(س)، مناسبت گرامی‌داشت مقام مادر و روز زن، به‌صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداری‌های سراسر استان برگزار شد افزود:نقش ارزنده بانوان در تمامی ادوار انقلاب روشن و برجسته است.

وی با بیان اینکه بانوان پابه‌پای مردان این سرزمین نقش بی‌بدیل خود را در همه عرصه ها ایفا کردند ادامه داد: بانوان فرهیخته‌ای هستند که وجودشان باعث افتخار برای استان محسوب می‌شود.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: خانم مرضیه (حدیدچی) دباغ یکی از شخصیت‌های برجسته و انقلابی در استان همدان بود که با توجه به نقشی که در اوایل انقلاب داشتند، نشانه عظمت زن انقلابی و اسلامی در جهان است.

شاهرخی با بیان اینکه در راستای تدوین سند ارتقا بانوان، طرح معرفی معاونان زن برای فرمانداری ها انجام شد خاطرنشان کرد: معاون رئیس جمهوری به خاطر ایده هر فرمانداری یک معاون خانم تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: به دنبال این هستیم که شرایطی فراهم کنیم که جایگاه زنان را در همه ابعاد ارتقا ببخشیم و سند ارتقا جایگاه زنان در کشور به تصویب رسید که استان همدان نیز به سرعت مدارک این سند را تصویب کرد.

استاندار همدان گفت: در سند عملیاتی استان نیز، در همه اقدامات، فرهنگ سازی حضور زنان در عرصه های مختلف دیده شده است.

شاهرخی تاکید کرد: آنچه موجب پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن شد سرمایه اجتماعی بود که نیمی از آن را بانوان تشکیل داده است.

استاندار همدان گفت: نگاه ما این بوده که جامعه را آماده کنیم تا بپذیرند که بانوان می‌توانند، پا به پای مردان نقش ایفا ‌کنند و به دنبال این هستیم از بانوان معاون فرمانداری، یک فرماندار بسازیم.

شاهرخی ابراز امیدواری کرد: بانوان جایگاه خودشان را در همه عرصه‌ها داشته باشند و نسبت به ارتقا جایگاه بانوان در استان اقدام خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به استفاده بهینه از منابع، استان را در برنامه و در چارچوب علمی و مطالعه جدی اداره کنیم و به قضاوت مجموعه دولت، همدان از استان‌هایی شاخص کشور است.

مدیرکل حوزه بانوان و خانواده استانداری همدان نیز گفت: استاندار همدان توجه ویژه‌ای به بانوان و ارتقای جایگاه بانوان استان دارد.

ربیعه علیمحمدی افزود:  بانوان استان با توجه به مسئولیت‌ سنگینِ مادری، ایفاگر نقش‌های اجتماعی‌ نیز هستند.

وی ادامه داد: حمایت‌های ویژه و پشتیبانی‌های به‌موقع  استاندار همدان از بانوان در استان قابل قدردانی است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.