امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17471
  پرینت تاریخ انتشار : 03 فوریه 2021 - 18:45 | 2 بازدید
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان

افزایش دمای همدان طی امروز و فردا

به گزارش همدان نوین، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه طی امروز و فردا دما هوای همدان رو به گرمی پیش می‌رود به طوری که افزایش دما پدیده غالب این روزهاست گفت: از اواخر هفته جاری سامانه بارشی به استان وارد خواهد شد. محمدحسن باقری‌شکیب امروز  در همدان با بیان اینکه اواخر […]

افزایش دمای همدان طی امروز و فردا

به گزارش همدان نوین، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه طی امروز و فردا دما هوای همدان رو به گرمی پیش می‌رود به طوری که افزایش دما پدیده غالب این روزهاست گفت: از اواخر هفته جاری سامانه بارشی به استان وارد خواهد شد.

محمدحسن باقری‌شکیب امروز  در همدان با بیان اینکه اواخر هفته یک سامانه بارشی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد اظهار کرد: این سامانه تا ظهر یکشنبه هفته آینده با ریزش باران به ویژه در مناطق جنوبی فعال خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده مناطق جنوبی استان بین ۲۵ تا ۳۰ میلیمتر و مناطق شرقی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیمتر بارش ثبت شود افزود: احتمال بارش برف در عصر و شب شنبه هفته آینده وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از پیش‌بینی در حد نرمال بارش‌های بهمن ماه خبر داد و  یادآور شد: طی امروز و فردا دما هوای همدان رو به گرمی پیش می‌رود به طوری که افزایش دما پدیده غالب این روزهاست.

وی خاطرنشان کرد: طبق نقشه و مدل هوایی از دوشنبه هفته آینده به مدت یک هفته تا ۱۰ روز از بارش برف و باران و ورود سامانه بارشی خبری نیست اگرچه پیش‌بینی می‌شود اسفندماه بارش‌ها از حد نرمال بیشتر باشد.

باقری‌شکیب با تاکید بر اینکه طبق پیش‌بینی‌های فصلی به طور کلی سه آینده دما بیش از حد نرمال خواهد بود متذکر شد: طی ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۱۵ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان و کبودراهنگ با منفی ۸ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه گزارش شده است.

وی در پایان سخانش تصریح کرد: تغییرات دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۳ و منفی ۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.