امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17453
  پرینت تاریخ انتشار : 03 فوریه 2021 - 11:00 | 3 بازدید
همزمان بادهه مبارک فجر

رونمایی از کارت عضویت اولین شهید عضو کانون پرورش فکری کودکان همدان

به گزارش همدان نوین، همزمان بادهه مبارک فجر، مراسم رونمایی از کارت عضویت شهید حسن قاسمی با حضور مادر گرانقدر و خواهران شهید برگزار شد. در کاری خلاقانه مراسم رونمایی از کارت عضویت شهید حسن قاسمی، عضو کتابخانه کودک شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با دهه مبارک فجر با حضور سید […]

به گزارش همدان نوین، همزمان بادهه مبارک فجر، مراسم رونمایی از کارت عضویت شهید حسن قاسمی با حضور مادر گرانقدر و خواهران شهید برگزار شد.

در کاری خلاقانه مراسم رونمایی از کارت عضویت شهید حسن قاسمی، عضو کتابخانه کودک شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با دهه مبارک فجر با حضور سید حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسئولان شهر، در مرکز فرهنگی هنری شماره یک همدان برگزار شد.

 در ابتدای مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن خیرمقدم به مدعوین به ویژه مادر شهیدان حسن و محمد قاسمی، از رسالت و اهداف کانون سخن به میان آورد و وظیفه‌ اصلی آن را تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان و تحویل آنها به جامعه برشمرد.

بهناز ‏ ضرابی‌زاده اظهار کرد: اگر ما بتوانیم کودکان را به خوبی تربیت و  پرورش دهیم،  قطعا می‌توانیم امیدوار باشیم که نسل فرهیخته و توانمندی را برای قبول مسئولیت‌های کلیدی به جامعه تحویل دهیم.

 ‏ وی یکی از اهداف دیگر کانون پرورش فکری کودکان را معرفی الگوهای موثر و الگوسازی به کودکان و نوجوانان برای زندگی بهتر و پویاتر خواند و خاطرنشان‌کرد: شهدا به عنوان بهترین الگو بعد از  پیامبران است که باید معرفی آنها با قدرت و قوت بیشتر اتفاق بیافتد.

در این مراسم، رئیس ستاد هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام فاضلیان ضمن تبریک فرارسیدن میلاد سراسر سعادت حضرت صدیقه کبری(س) و ولادت خلف صالح ایشان حضرت امام خمینی(ره)، اقدام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، به منظور برگزاری مراسم تجلیل از شهید حسن قاسمی و خانواده محترم وی را بسیار خوب و ارزشمند خواند و گفت:  به سبب زنده بودن شهدا، روح شهید بزرگوار  قطعا اکنون در بین ما حاضر و ناظر است.

وی هم‌چنین از آشنایی خود با شهید عزیز سخن به میان آورد و افزود: شهید حسن قاسمی به مانند مشعلی فروزان بود که نه تنها چراغ هدایتی برای خانواده بلکه برای همه مردم جامعه بود و امروز هم بعد از۴۴ سال باز با نور خود مجلس ما را منور ساخت.

رئیس ستاد هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان یکی از برکات دهه مبارک فجر را بزرگداشت و نکوداشت مقام شامخ شهدا عنوان کرد و یاد شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشت‌.

‏  ‏ سپس خواهر شهید قاسمی فرازی از وصیت نامه شهید را قرائت و ضمن تشکر از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان استان به جهت اجرای این برنامه بیان کرد: قطعاً روح شهید ما از این کار پسندیده و زیبای مجموعه کانون، خوشحال خواهد شد.

 در ادامه توسط مادر شهید از کارت عضویت و وصیت نامه شهید سرافراز حسن قاسمی رونمایی شد. همچنین مادر شهید قاسمی و حاضران، سفالخانه آفرینش را که به همت مدیرکل کانون و همکارانشان  آماده بهره‌برداری شده بود، افتتاح کرد.

‏گفتنی است، سفالخانه آفرینش مجموعه‌ای از ۲۳۳ اثر از جواد شریفیان، مربی بازنشسته‌ سفال کانون را در خود جمع آوری کرده که قدیمی‌ترین آن مربوط به ۴۰ سال پیش است.

همه این آثار زاییده خلاقیت و تصورات ذهنی و تخیل این هنرمند است و شامل موضوعاتی چون، صحنه‌هایی از میراث دیرین ایرانیان، مفاخر تاریخی و زندگی روزانه مردم است که جهت بازدید علاقه‌مندان به شکل نمایشگاهی آماده و به بهره برداری رسیده است.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.