امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17444
  پرینت تاریخ انتشار : 03 فوریه 2021 - 9:59 | 7 بازدید
اولین مجموعه تکثیر و پرورش عقرب در استان همدان

مجموعه پرورش عقرب در فامنین بهره‌برداری شد

به گزارش همدان نوین، اولین مجموعه تکثیر و پرورش عقرب در استان همدان همزمان با دهه فجر با سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت بیش از ۶ هزار مترمربع در شهرستان فامنین بهره برداری شد. به گزارش روز چهارشنبه به نقل از روابط عمومی شهرستان فامنین؛ فرماندار فامنین گفت: برای این مجموعه بیش […]

مجموعه پرورش عقرب در فامنین بهره‌برداری شد

به گزارش همدان نوین، اولین مجموعه تکثیر و پرورش عقرب در استان همدان همزمان با دهه فجر با سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت بیش از ۶ هزار مترمربع در شهرستان فامنین بهره برداری شد.

به گزارش روز چهارشنبه به نقل از روابط عمومی شهرستان فامنین؛ فرماندار فامنین گفت: برای این مجموعه بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

سید مجید شماعی افزود: در سومین روز از دهه فجر عملیات اجرایی گاوداری ۲ هزار راسی برادران رنجبر با اعتبار بیش از ۵۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۷۸ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر غیر مستقیم آغاز شد.

وی اضافه کرد: همچنین عملیات اجرایی ساختمان راهور شهرستان فامنین در مساحت ۲۰۰ مترمربع و اعتبار سه میلیارد ریال آغاز شد.

چهار طرح در اسدآباد بهره برداری شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسدآباد همزمان با دهه مبارک فجر چهار طرح در حوزه کتابخوانی و شهرداری اسدآباد با بیش از یک میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد.

طرح تسهیل خدمات برای گروه خاص معلولان با ایجاد رمپ، میز مطالعه و خدمات کتابخانه ای شهید رجایی با اعتباری افزون بر ۶۵۰ میلیون ریال، نمایشگاه کتاب انقلاب اسلامی با ۸۰۰  نسخه کتاب با موضوعات انقلاب اسلامی راه اندازی شد.

راه اندازی سامانه ۱۳۷ شهرداری شهر اسدآباد ،  بالابر امداد و نجات اطفای حریق آتش نشانی  با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان و سالن جلسات و مهمانسرای شورا با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر طرحهای افتتاح شده در سومین روز از دهه فجر است.

به گفته استاندار همدان ۶۵۱ طرح همزمان با ایام الله دهه فجر در نقاط مختلف این استان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.