امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 173282
  پرینت تاریخ انتشار : 08 ژانویه 2024 - 20:26 | 1 بازدید

جای یحیی و درویش عوض شد/ وارث جدید جواهرات برزیلی!

[ad_1] ورزش ایران و جهان امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است. به گزارش ایسنا، سعید مهری با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش جدایی از استقلال را تایید کرد. مهری امروز با انتشار این متن در صفحه اینستاگرامش تایید کرد که از استقلال جدا شده است: «سلام به […]

جای یحیی و درویش عوض شد/ وارث جدید جواهرات برزیلی!

[ad_1]

ورزش ایران و جهان امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، سعید مهری با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش جدایی از استقلال را تایید کرد.

مهری امروز با انتشار این متن در صفحه اینستاگرامش تایید کرد که از استقلال جدا شده است: «سلام به همه هواداران عزیز، شنیدن اسم خودم از زبان شما تو ورزشگاه بهترین حس برای من بود ممنون دارتونم، حرفهای بسیار زیادی و درد و دل های زیادی باهاتون دارم که ان‌شاءالله سر مجال مناسب باهاتون به اشتراک می‌گذارم.  آرزوی موفقیت در ادامه فصل آبی‌های دوست داشتنی.»

جام حذفی فوتبال/ استقلال مهمان مس، پرسپولیس میزبان نفت‌وگاز گچساران

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) در سازمان لیگ آغاز شد.

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) امروز، دوشنبه ۱۸ دی از ساعت ۱۴:۳۰ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران آغاز شد. در این مرحله ۱۶ تیم صعود کرده از مرحله قبل و ۱۶ تیم لیگ برتری حضور دارند.  استقلال، سپاهان، پرسپولیس، تراکتور، ذوب آهن، ملوان، گل‌گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، شمس آذر قزوین، مس رفسنجان، فولاد، هوادار، پیکان، صنعت نفت آبادان، نساجی مازندران و استقلال خوزستان هم تیم‌های لیگ برتری حاضر در این دور هستند.

کودتا در پرسپولیس/ درویش می‌رود تا یحیی بماند

در حالی که همه منتظر تعیین جانشین یحیی گل‌محمدی در تیم پرسپولیس هستند، خبرنگار ایسنا به اطلاعاتی دست یافته است که نشان می‌دهد شاید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به‌زودی استعفا کند و گل‌محمدی به کارش در این تیم ادامه دهد.

پس از استعفای یحیی گل‌محمدی از هدایت پرسپولیس، مدیران این باشگاه در تلاش بودند تا او را متقاعد کنند که به کارش در پرسپولیس ادامه دهد؛ اما رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس دیروز (یک‌شنبه) آب پاکی را روی دست هواداران ریخت و رسما از پایان کار گل‌محمدی در پرسپولیس خبر داد.

ضد و نقیض‌های انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال

تغییر رویکرد فدراسیون والیبال برای تعیین سرمربی تیم ملی عجیب است و در حالی که پیش از این تاکید می‌شد باید سریعتر وضعیت تیم مشخص شود اما اکنون اعلام شده که عجله‌ای برای انتخاب سرمربی نداریم!

نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال یکشنبه، ۱۷ دی برگزار و در پایان این جلسه اعلام شد که دو گزینه از چهار گزینه مورد نظر و مورد تائید، براساس آخرین مذاکرات صورت گرفته در روز گذشته برای حضور در ایران به دلایلی نا معلوم به یکباره از همکاری با فدراسیون والیبال ایران انصراف داده‌اند.

واکنش به خداحافظی ساره‌ جوانمردی و ۴ دوپینگ در پارا

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در مورد احتمال خداحافطی ساره جوانمردی و همچنین ۴ پرونده دوپینگ در رشته‌های پارا، توضیح داد.

غفور کارگری در حاشیه مراسم تجلیل از مدال اوران بازی های پارآسیایی هانگژو، بیان کرد: این مراسم با همان کیفیت و پاداشی که برای بازی‌های آسیایی برگزار شد، مدنظر قرار گرفت. در بازی‌های پارآسیایی نزدیکی به ۱۶۰ مدال‌آور داشتیم و امیدوار هستیم نگاه حمایتی در مورد ورزشکاران جانباز، توان‌یاب، نابیناو کم بینا در سطح تهران ادامه یابد.

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال برزیل انتخاب شد

فدراسیون فوتبال برزیل دوریوال جونیور را به عنوان سرمربی جدید سلسائو انتخاب کرد.

باشگاه سائوپائولو جدایی دوریوال جونیور را اعلام کرد و به این ترتیب او سرمربی جدید سلسائو خواهد بود. دوریوال رسما با بازیکنان سائوپائولو خداحافظی کرد تا به روزهای خوبش با این تیم پایان دهد.

لقب جالب روزنامه قطری برای مهدی طارمی

روزنامه الرای قطر از مهدی طارمی با لقب «شکارچی گل‌ها» یاد کرد و نوشت تیم ملی ایران با این ستاره‌اش حریفان را در جام ملت‌های آسیا تهدید می‌کند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران یکی از بخت‌های قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی قطر است. ایران در گروه C با تیم‌های امارات، فلسطین و هنگ‌کنگ همگروه است و در دیدار نخستش به مصاف فلسطین خواهد رفت.

خط قرمز کمیته پارالمپیک روی دوچرخه سواری و وزنه برداری

معاونت فنی کمیته ملی پارالمپیک گفت: یکی از سیاست‌های کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام به پاریس شانس کسب مدال و قرار گرفتن بر روی سکو است، اما در دوچرخه سواری و وزنه برداری بانوان امکان کسب مدال در پارالمپیک پاریس را نداریم.

سعید سلگی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت کادر فنی برخی از رشته‌های ورزشی اعزامی به پارالمپیک پاریس اظهار کرد: در پاراکانو با رایزنی‌هایی که سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی در خصوص جذب مربی خارجی انجام داده است و براساس جلسه‌ای که با او درباره وضعیت این رشته داشتیم، ظرف یکی دو هفته آینده وضعیت کادر فنی این رشته برای پارالمپیک پاریس مشخص خواهد شد. سعی داریم در بحث پارالمپیک از وجود بهترین و دلسوزترین مربیان استفاده کنیم که به نفع ورزشکار باشد.

ژاپن، امپراتور جام ملت‌هاست و ایران، پادشاه فینال‌ها

تیم ملی فوتبال ایران تاکنون سه بار در تاریخ جام ملت‌های آسیا به فینال راه پیدا کرده و در هر سه بار به پیروزی و عنوان قهرمانی دست پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ ابتدا قرار بود که در چین برگزار شود اما ویروس کرونا و پیامدهای آن باعث شد تا این کشور از میزبانی این رقابت‌ها انصراف دهد و در نهایت قطر به عنوان میزبان انتخاب شود. جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ جمعه پیش رو رسما آغاز خواهد شد و تیم ملی فوتبال ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آید.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.