امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 173279
  پرینت تاریخ انتشار : 08 ژانویه 2024 - 20:16 | 1 بازدید

اعلام جزئیات درگیری در بمپور؛ هلاکت اکرم ناروئی

[ad_1] ایسنا/سیستان و بلوچستان اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یکی از اشرار مسلح و از عوامل اصلی پشتیبانی از گروهک‌های تروریستی جنوب شرق کشور به نام «اکرم ناروئی» در درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در منطقه بمپور این استان به هلاکت رسید. به گزارش ایسنا در اطلاعیه اداره […]

اعلام جزئیات درگیری در بمپور؛ هلاکت اکرم ناروئی

[ad_1]

ایسنا/سیستان و بلوچستان اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یکی از اشرار مسلح و از عوامل اصلی پشتیبانی از گروهک‌های تروریستی جنوب شرق کشور به نام «اکرم ناروئی» در درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در منطقه بمپور این استان به هلاکت رسید.

به گزارش ایسنا در اطلاعیه اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان آمده است: این شرور مسلح که سوابق متعدد شرارت مسلحانه و نقش بسزایی در تامین تسلیحات و پشتیبانی از تیم‌های عملیاتی و نقل و انتقال تروریست‌های تکفیری منطقه را دارا بود، در حمله اخیر به مقر فرماندهی انتظامی شهر راسک و نیز در ترور ۲ نفر از کارکنان فراجا در بهمن ماه سال گذشته، نقش‌های خائنانه ای علیه امنیت و حافظان امنیت کشور ایفا کرده بود.

این اطلاعیه می‌افزاید: نامبرده علیرغم تغییر مکرر محل اختفای خود و رعایت شدید ملاحظات حفاظتی، با سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان شناسایی و آخرین محل اختفای او با همکاری قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی فراجای استان به محاصره در آمد.

در این اطلاعیه آمده است: پس از اقدام برای دستگیری این تروریست باسابقه، وی با مقاومت مسلحانه و تیراندازی به سوی ماموران، قصد گریز از محاصره را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع نیروهای حافظ امنیت کشور، این شرور مسلح به هلاکت رسید و دیگر تروریست همراه وی بازداشت شد.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.