امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 167757
  پرینت تاریخ انتشار : 13 دسامبر 2023 - 11:53 | 1 بازدید

مسلمی نائینی: جهاددانشگاهی الگوهای سرآمد کشور را به جوانان معرفی کند

[ad_1] ایسنا/قم رئیس جهاددانشگاهی با بیان اینکه امروز دستاوردهای پژوهشگاه رویان که زنده‌یاد کاظمی آشتیانی آن‌را بنا نهاد در جهان باعث غرور و افتخار کشورمان شده است، گفت: جامعه ما متأسفانه کاظمی آشتیانی را نمی‌شناسد باید الگوهای سرآمد همچون ایشان را به جامعه و نسل جوان معرفی کنیم. حسن مسلمی نائینی، رییس جهاددانشگاهی در گردهمایی روسای […]

مسلمی نائینی: جهاددانشگاهی الگوهای سرآمد کشور را به جوانان معرفی کند

[ad_1]

ایسنا/قم رئیس جهاددانشگاهی با بیان اینکه امروز دستاوردهای پژوهشگاه رویان که زنده‌یاد کاظمی آشتیانی آن‌را بنا نهاد در جهان باعث غرور و افتخار کشورمان شده است، گفت: جامعه ما متأسفانه کاظمی آشتیانی را نمی‌شناسد باید الگوهای سرآمد همچون ایشان را به جامعه و نسل جوان معرفی کنیم.

حسن مسلمی نائینی، رییس جهاددانشگاهی در گردهمایی روسای واحدهای سازمانی که امروز ۲۲ آذرماه در دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه گردهمایی رؤسای واحدهای سازمانی این نهاد با هدف اشتراک‌گذاری تجربیات و بررسی برنامه‌های سیاستی این نهاد به میزبانی واحد قم در حال برگزاری است، گفت: باید  از نظرات و اندیشه مدیران سابق و پیشکسوتان جهاددانشگاهی بهره گرفته شود.

رئیس جهاددانشگاهی اظهار کرد: اسرائیل امروزه با حملات وحشی‌گرانه کودکان و زنان بی‌گناه را کشته است، ما وظیفه داریم به طرق مختلف به مردم غزه کمک کنیم؛ اگر به مردم غزه کمک نکنیم باید در کشور خودمان با اسرائیل مبارزه کنیم، چرا که اینان به دنبال اشغال از نیل تا فرات هستند. 

وی با اشاره به سالگرد شهادت ۲۲ نفر از شهدای جهاددانشگاهی در ۲۷ دی ماه که با نام روز شهدای جهاددانشگاهی نامگذاری شده است، گفت: باید سعی کنیم که به این مناسبت برنامه‌های فرهنگی مختلف برگزار کنیم، این ۲۲ نفر عاشق ولایت بودند که در بمباران کارگاه در دانشگاه تبریز به مقام شهادت نائل آمدند. 

رئیس جهاددانشگاهی با بیان اینکه امروز دستاوردهای پژوهشگاه رویان که زنده‌یاد کاظمی آشتیانی آن‌ را بنا نهاد در جهان باعث غرور و افتخار کشورمان شده است، افزود: در کنار اقدامات ارزشمند این نهاد در حوزه پزشکی، در حوزه‌های فنی و مهندسی، کشاورزی و علوم انسانی نیز خدمات ارزشمندی از جهاددانشگاهی را شاهد هستیم. 

وی بیان کرد: برای بزرگداشت مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی باید برنامه وزینی در واحدهای جهاددانشگاهی کشور برگزار شود و رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه انتظار زیادی دارند، ۱۴ و ۱۵ دی ماه در بهشت زهرا برنامه بزرگداشت ایشان برگزار می‌شود؛ جامعه ما متأسفانه کاظمی آشتیانی را نمی‌شناسد باید ایشان را به جامعه و نسل جوان معرفی کنیم چراکه اشاعه این الگوها کشور را بیمه می‌کند. 

به گزارش ایسنا، گردهمایی رؤسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی  صبح امروز چهارشنبه ۲۲ آغاز شد و تا ۲۳ آذرماه ادامه دارد. هم‌زمان با این گردهمایی  آیین رونمایی از پوستر جشنواره بین‌المللی «مهدویت» و برگزاری مراسم انتخاب پژوهشگران برتر این نهاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.