امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 16382
  پرینت تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ | 34 بازدید
مدیرعامل تیم پاس مطرح کرد

درگیری مختصر بین بازیکنان پاس

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل باشگاه پاس همدان درباره درگیری بازیکنان بومی این تیم با چند تن از بازیکنان غیربومی در غیاب سرمربی تیم در تمرین روز گذشته توضیح داد: درگیری مختصری بین بازیکنان رخ داده که در یک تیم خیلی طبیعی است. امیر عظیمی  با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در تیم وجود […]

درگیری مختصر بین بازیکنان پاس

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل باشگاه پاس همدان درباره درگیری بازیکنان بومی این تیم با چند تن از بازیکنان غیربومی در غیاب سرمربی تیم در تمرین روز گذشته توضیح داد: درگیری مختصری بین بازیکنان رخ داده که در یک تیم خیلی طبیعی است.

امیر عظیمی  با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در تیم وجود ندارد و بازیکنان در حال انجام تمرینات هستند و سرمربی نیز در تمرینات حضور دارد، تصریح کرد: درگیری مختصر در تیم طبیعی است اما برخی می‌خواهند حاشیه درست می‌کنند و نظم تیمی را به هم بزنند.

وی در رابطه با علت غیبت «مهدی پاشازاده»، سرمربی تیم پاس در تمرین روز گذشته اظهار کرد: دیروز ریکاوری بود و نیازی به حضور سرمربی نبود. در واقع پاشازاده با اجازه و اطلاع باشگاه در تمرینات حضور نداشت.

مدیرعامل باشگاه پاس مطرح کرد: قبلاً مشکلاتی در باشگاه وجود داشت چراکه مدیریت بلاتکلیف بود اما از دو هفته گذشته، پاشازاده فقط دیروز در تمرینات حضور نداشت.

عظیمی در رابطه با پایان مهلت پرداخت بدهی‌های باشگاه، مطرح کرد: از روز اول گفتم بدهی‌های قبلی به بنده ربطی ندارد و فقط در پرداخت هزینه‌های فصل جاری به تیم کمک می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه پاس ادامه داد: جذب بازیکن، اعزام تیم به بازی‌ها و پرداخت هزینه فدراسیون را انجام دادیم اما پرداخت بدهی بر عهده اداره کل ورزش‌ و جوانان استان است.

وی با بیان اینکه تیم در حال حاضر سه میلیارد بدهی دارد، خاطرنشان کرد: مهلت پرداخت این بدهی تمام شده و تا روز یکم بهمن ماه که مسابقه داریم اگر بدهی پرداخت نشود، کارت بازی برای بازیکنان صادر نمی‌شود.

عظیمی ادامه داد: عدم صدور کارت بازی به معنای شکست سه بر صفر ما برابر حریف خواهد بود و تا زمان پرداخت بدهی‌ها اوضاع به همین صورت خواهد ماند.

مدیرعامل باشگاه پاس در پایان خاطرنشان کرد: ما دنبال حاشیه نیستیم اما برخی افراد که از باشگاه جدا می‌شوند، برای تیم حاشیه درست می‌کنند و حرف الکی می‌زنند.

به گزارش ایسنا، سه‌شنبه ۲۳ دی‌ماه، بازیکنان بومی و غیربومی تیم پاس در غیاب مهدی پاشازاده، سرمربی تیم با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری منجر به تعطیلی تمرین این تیم شد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.