امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 16379
  پرینت تاریخ انتشار : 13 ژانویه 2021 - 15:40 | 10 بازدید
مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان:

گاز هیچ اداره‌ای در همدان قطع نیست

به گزارش همدان نوین، مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر گاز هیچ سازمان و دستگاه دولتی در استان قطع نیست، گفت: گاز تعدادی از ادارات با اخطارهای قبلی قطع شده بود که با تعهد این دستگاه‌ها گاز دستگاه‌های فوق وصل شد. احمد ربیعیان  با تأکید براینکه تمامی ادارات […]

گاز هیچ اداره‌ای در همدان قطع نیست

به گزارش همدان نوین، مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر گاز هیچ سازمان و دستگاه دولتی در استان قطع نیست، گفت: گاز تعدادی از ادارات با اخطارهای قبلی قطع شده بود که با تعهد این دستگاه‌ها گاز دستگاه‌های فوق وصل شد.

احمد ربیعیان  با تأکید براینکه تمامی ادارات استان همدان از نظر میزان مصرف گاز رصد و بازرسی می‌شوند، اظهار کرد: از چهارم دی ماه تا امروز بیش از ۶۰۰۰ اداره در استان همدان بازرسی شده که گاز تعدادی از این ادارات قطع و تعدادی هم اخطاریه داده شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گاز هیچ سازمان و دستگاه دولتی قطع نیست، تصریح کرد: گاز تعدادی از ادارات با اخطارهای قبلی قطع شده بود که با تعهد این دستگاه‌ها گاز دستگاه‌های فوق وصل شد اما  با هماهنگی صورت گرفته با استانداری مقرر شده سرکشی از ادارات تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه داشته باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان همدان با تأکید بر اینکه گاز صنایع استان قطع نشده است، خاطرنشان کرد: صنایع و کارخانه‌های سیمان و نیروگاه براساس قراردادی که هر ساله منعقد می‌شود، در فصل سرما از سوخت دوم استفاده می‌کنند.

ربیعیان با اشاره به اینکه محدودیت گاز در نیروگاه شهید مفتح  چیز جدیدی نیست و هر ساله در فصل سرما انجام می‌شود، ادامه داد: تلاش داریم گاز بخش خانگی قطع نشود.

وی از افزایش مصرف گاز در این استان خبر داد و گفت: مصرف گاز استان همدان از ۱۱ میلیون مترمکعب به ۱۴ میلیون مترمکعب رسیده است به‌طوریکه شب گذشته مشترکین استان همدان بیش از ۱۳ میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند.

ربیعیان با اشاره به مشوق‌های شرکت گاز برای مشترکین خانگی، اظهار کرد: مشترکینی که مصرف گازشان کمتر از ۲۰۰ مترمکعب باشد هزینه قبض به صورت رایگان محاسبه خواهد شد همچنین مشترکینی که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند از تخفیف ۱۵ درصدی قبض بها برخوردار خواهند شد و مشترکینی که افزایش ۱۰ درصدی داشته باشند ۱۵ درصد جریمه می شوند.

به گزارش ایسنا، امروز در یکی از رسانه های مکتوب همدان خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه «مدیرعامل شــرکت گاز استان همدان با اشاره به انجام بیش از ۶۰۰۰ مورد بازرسی از ســاختمان های اداری در سطح اســتان همدان به منظور اجرای طرح مدیریت انرژی و پایش مصرف گاز در ادارات دولتی اســتان همدان، از قطع گاز ۴۰ ســاختمان اداری در سطح این استان خبر داد.»

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.