امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 16341
  پرینت تاریخ انتشار : 12 ژانویه 2021 - 22:40 | 29 بازدید
رئیس کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز خبر داد

شرکت ملی‌پوش پینگ‌پنگ همدانی در مسابقات انتخابی المپیک

به گزارش همدان نوین، رئیس کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز ایران از حضور یک دختر همدانی در مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه خبر داد. نادر شاملو اظهار کرد: «شیما صفایی» نوجوان ۱۶ ساله همدانی به همراه «ندا شهسواری، نوشاد و نیما عالمیان» در این مسابقات حضور خواهد داشت و اگر بتواند سهمیه […]

شرکت ملی‌پوش پینگ‌پنگ همدانی در مسابقات انتخابی المپیک

به گزارش همدان نوین، رئیس کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز ایران از حضور یک دختر همدانی در مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه خبر داد.

نادر شاملو اظهار کرد: «شیما صفایی» نوجوان ۱۶ ساله همدانی به همراه «ندا شهسواری، نوشاد و نیما عالمیان» در این مسابقات حضور خواهد داشت و اگر بتواند سهمیه المپیک را کسب کند، جوان‌ترین بازیکن پینگ پنگ ایران در تاریخ مسابقات المپیک خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مسابقات از ۲۳ تا ۲۵ اسفندماه امسال در کشور قطر برگزار خواهد شد و یک نفر در قسمت آقایان و یک نفر در قسمت خانم‌ها مجوز حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو را دریافت می‌کند.

رئیس کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز ایران مطرح کرد: شرکت‌کنندگان این مسابقه از کشورهای ایران، تاجیکستان، ازبکستان، افغانستان، ترکمنستان، قرقیزستان و قزاقستان هستند.

وی با بیان اینکه مسابقه همیشه یک چالش و رقابت است، خاطرنشان کرد: ورزش ما رکوردی نیست و هر لحظه ممکن است توپ به قسمتی از میز یا تور برخورد کند و سرنوشت بازی را تغییر دهد.

شاملو در پایان بیان کرد: در دوره قبل هر دو سهمیه این رقابت‌ها را کسب کردیم، امسال هم وضعیت مناسبی داریم و امید زیادی به خانم‌ها و برادران عالمیان که در لیگ فرانسه بازی می‌کنند، داریم.

| منبع خبر : سپهرغرب
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.