امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 16302
  پرینت تاریخ انتشار : 12 ژانویه 2021 - 13:40 | 14 بازدید
رئیس اتاق اصناف اسدآباد خبر داد

پلمب ۱۲۸ واحد صنفی متخلف کرونایی در اسدآباد

به گزارش همدان نوین، رئیس اتاق اصناف اسدآباد از پلمب ۱۲۸ واحد صنفی متخلف کرونایی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در این شهرستان خبر داد. موسی‌رضا غفاریان با اعلام این خبر، افزود: این تعداد واحدهای صنفی طی یک سال گذشته در بازرسی های انجام گرفته به علت عدم رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های […]

پلمب ۱۲۸ واحد صنفی متخلف کرونایی در اسدآباد

به گزارش همدان نوین، رئیس اتاق اصناف اسدآباد از پلمب ۱۲۸ واحد صنفی متخلف کرونایی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در این شهرستان خبر داد.

موسی‌رضا غفاریان با اعلام این خبر، افزود: این تعداد واحدهای صنفی طی یک سال گذشته در بازرسی های انجام گرفته به علت عدم رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی پلمب شده اند.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۲۸ مورد جلسه ستاد کرونا در شهرستان تشکیل شده است، ادامه داد: از این تعداد جلسه بیش از ۱۰۰ مصوبه به اتاق اصناف اختصاص داشته که صددرصد این مصوبات توسط اتاق اصناف اجرایی شده است.

غفاریان با اشاره به ۳۴۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی توسط اتاق اصناف از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خاطرنشان کرد: طی این مدت ۱۵۹ مورد شکایات مردمی به اتاق اصناف گزارش شده و ۱۱۵ مورد نیز گشت مشترک با کمک دیگر دستگاه های ذیربط توسط این اتاق انجام گرفته است.

وی تعداد گزارشات را ۲۳۹ مورد برشمرد و یادآور شد: بازرسی از ۱۲۰ نانوایی شهرستان به تعداد ۳۰۹ مورد، تب سنجی از واحدهای صنفی به تعداد ۴۰۰ مورد، گشت مشترک از فروشگاه های زنجیره ای ۲۶ مورد و گشت مشترک با بازرسان صیانت ۲۰ مورد را از دیگر اقدامات و عملکرد اتاق اصناف شهرستان طی مدت فوق می توان برشمرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ساماندهی وانت بارهای اسدآباد به عنوان یکی از مطالبات چندین ساله عمومی شهروندان اسدآبادی توسط شهرداری، نیروی انتظامی و راهور به نحو احسن انجام گرفته و این اقدام قابل تقدیر است، گفت: موضوع هفته بازارها همچنان به عنوان یک معضل و مطالبه چندین ساله مردمی باقیست که در ایام کرونا هفته بازارها به عنوان محل هایی است که پروتکل های بهداشتی را  در حد بسیار پایینی رعایت می کنند و کنترلی در رابطه با آنها وجود ندارد که لازم است در این رابطه نیز مسئولان شهرستان تدبیری جدی بیندیشند.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد در پایان اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای ۳۱۰۰ واحد صنفی در قالب ۱۷ اتحادیه بوده است که طی این مدت از آغاز شیوع کرونا همکاری خوبی در رعایت موارد پروتکل ها و محدودیت ها داشته اند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.