امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 16299
  پرینت تاریخ انتشار : 12 ژانویه 2021 - 13:20 | 5 بازدید
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان:

شرایط خروج آلاینده‌ها از آسمان همدان فراهم می‌شود

به گزارش همدان نوین، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: دما تا پایان هفته هوا به تدریج تا ۶ درجه افزایش می‌یابد و عبور یک سامانه بارشی از آسمان در روز پنجشنبه شرایط را برای خروج آلاینده‌ها از استان فراهم می‌کند. روح‌الله زاهدی  اظهار کرد: براساس آمارهای موجود، دی و بهمن‌ماه، سردترین ماه‌های سال […]

شرایط خروج آلاینده‌ها از آسمان همدان فراهم می‌شود

به گزارش همدان نوین، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: دما تا پایان هفته هوا به تدریج تا ۶ درجه افزایش می‌یابد و عبور یک سامانه بارشی از آسمان در روز پنجشنبه شرایط را برای خروج آلاینده‌ها از استان فراهم می‌کند.

روح‌الله زاهدی  اظهار کرد: براساس آمارهای موجود، دی و بهمن‌ماه، سردترین ماه‌های سال هستند اما امسال در دی‌ماه دمای هوای مطلق افزایش داشته‌است.

وی تصریح کرد: از نظر میانگین دما تغییر محسوسی نسبت به سال‌های گذشته نداشتیم اما دماهای مطلق برای دی‌ماه می‌توانست سردتر از دماهای موجود باشد و از طرفی تقریباً هیچ بارشی در این ماه تا الان نداشتیم و تا پایان ماه نیز نخواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه تا روز جمعه هوای همدان ۶ درجه سلسیوس افزایش پیدا می‌کند، توضیح داد: از امروز دمای هوا در استان افزایش پیدا می کند اما از روز شنبه دوباره هوا سرد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز و فردا هوای استان صاف و آفتابی است و به علت پایداری هوا در شهرهای بزرگ و صنعتی آلودگی هوا مشاهده می‌شود اما از روز پنجشنبه با توجه به اینکه یک سامانه از شمال غرب کشور عبور می کند که برای ما در روز پنجشنبه ابرناکی و در روز جمعه وزش باد را به همراه دارد و شرایط را برای ناپایداری ایجاد می‌کند، انباشت آلاینده‌ها را نخواهیم داشت.

زاهدی در رابطه با تغییرات دما در همدان مطرح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای همدان از منفی ۸ تا ۱۴ درجه سلسیوس در نوسان بوده در ضمن نهاوند با ۱۴ درجه سلسیوس به عنوان گرم ترین نقطه و کبودراهنگ با منفی ۱۰ درجه سلسیوس به عنوان سردترین نقطه استان گزارش شده است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.