امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 16050
  پرینت تاریخ انتشار : 07 ژانویه 2021 - 22:40 | 28 بازدید
مدیرکل ورزش و جوانان:

اسکواش همدان با برنامه‌ریزی مناسب در مسیر پیشرفت است

به گزارش همدان نوین، مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: اسکواش همدان در چند ماه اخیر بدون حاشیه و با برنامه ریزی خوب و مناسب در مسیر پیشرفت است و موفقیت‌های این هیئت می‌تواند برای سایر هیئت‌های ورزشی الگو باشد. حمید سیفی سه شنبه شب در آیین تجلیل از قهرمانان اسکواش همدان اظهارکرد: جهش ورزش […]

اسکواش همدان با برنامه‌ریزی مناسب در مسیر پیشرفت است

به گزارش همدان نوین، مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: اسکواش همدان در چند ماه اخیر بدون حاشیه و با برنامه ریزی خوب و مناسب در مسیر پیشرفت است و موفقیت‌های این هیئت می‌تواند برای سایر هیئت‌های ورزشی الگو باشد.

حمید سیفی سه شنبه شب در آیین تجلیل از قهرمانان اسکواش همدان اظهارکرد: جهش ورزش اسکواش این استان به نسبت ادوار گذشته بسیار مطلوب است و شاهد پیشرفت‌های خوبی در این رشته ورزشی هستیم.

وی ادامه داد: ورزشکاران اسکواش این استان در ماه‌های اخیر به خوبی در سطح کشور درخشیده‌اند و جایگاه همدان نیز در ارزیابی فدراسیون ارتقا چشمگیری داشته است.

سیفی بیان کرد: وجود جوانان و نوجوانان علاقه مند در این هیئت نوید آینده خوب برای اسکواش همدان است و دستگاه ورزش نیز از این هیئت حمایت می‌کند تا به موفقیت‌های بیشتری برسد.

رییس هیئت اسکواش همدان نیز گفت: اسکواش همدان با وحدت، همدلی و برنامه ریزی خوب در مسیر پیشرفت قرار دارد و در آخرین ارزیابی فدراسیون بعد از تهران رتبه دوم کشور را کسب کرد.

اسدالله ربانی مهر اظهار داشت: آموزش و استعدادیابی از برنامه‌های اصلی هیئت اسکواش استان است و در جدیدترین دوره مسابقات مجازی کشور نیز امیرصالح نصرتی و محمد مهدی دواتگر ۲ ورزشکار مستعد همدان صاحب عنوان شدند.

در این مراسم از نصرتی و دواتگر ۲ بازیکن اسکواش و جلال محمودی مربی و رییس هیئت اسکواش شهرستان همدان قدردانی شد.

هم اکنون بیش از یکصد ورزشکار در رشته اسکواش استان همدان فعالیت دارند.

| منبع خبر : سپهرغرب
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.