امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 16046
  پرینت تاریخ انتشار : 07 ژانویه 2021 - 22:12 | 4 بازدید
مدیرعامل باشگاه پاس مطرح کرد

آغاز دور کردن حاشیه‌سازان از پاس

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل باشگاه پاس با اشاره به آغاز دور کردن حاشیه‌سازان از تیم گفت: در حال حاضر تیم پاس مشکلی ندارد و اگر حواشی اجازه دهد، قول صعود می‌دهم. امیر عظیمی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت تیم پاس بسیار عالی بوده و سرمربی نیز بر سر تمرینات برگشته است، تصریح […]

آغاز دور کردن حاشیه‌سازان از پاس

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل باشگاه پاس با اشاره به آغاز دور کردن حاشیه‌سازان از تیم گفت: در حال حاضر تیم پاس مشکلی ندارد و اگر حواشی اجازه دهد، قول صعود می‌دهم.

امیر عظیمی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت تیم پاس بسیار عالی بوده و سرمربی نیز بر سر تمرینات برگشته است، تصریح کرد: مهدی پاشازاده، سرمربی تیم پاس، تحت فشارهایی قرار داشت که این مسائل حل شد و امروز در تمرین تیم حضور دارد.

وی با بیان اینکه قرار است امروز یا فردا درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود، ادامه داد: در حال حاضر تنها مشکل تیم پاس، بدهی‌هایی است که دارد و مسئولان قول دادند در هفته آینده این مسئله تعیین تکلیف شود.

مدیرعامل تیم پاس همدان با بیان اینکه افرادی در اطراف تیم هستند که در تلاش برای حاشیه سازی هستند و دوست ندارند تیم پاس نتیجه بگیرد، مطرح کرد: از دیروز تلاش خود را برای دور کردن این افراد از باشگاه پاس آغاز کرده ایم.

وی در رابطه با نتایج کسب شده تیم پاس به کسب ۳ امتیاز در ۳ بازی و قرار گرفتن در جایگاه هشتم گروه ب لیگ دسته دوم کشور اشاره کرد و گفت: کسب این نتایج در بازی‌های اول طبیعی است، ما هنوز ۲۲ هفته فرصت داریم و اگر حواشی نباشند قول می‌دهم به لیگ دسته اول صعود می‌کنیم.

مدیرعامل تیم پاس در ادامه اعلام کرد: در بازی‌های جام حذفی نیز شرکت می‌کنیم و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

به گزارش ایسنا، پس از حدود پنج‌ماه سرپرستی امیرعظیمی در سمت مدیرعاملی باشگاه پاس همدان، روز گذشته -سه‌شنبه ۱۶ آذرماه- حکم رسمی عظیمی به عنوان مدیرعامل باشگاه پاس تأیید شد.

| منبع خبر : سپهرغرب
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.