امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 15700
  پرینت تاریخ انتشار : 03 ژانویه 2021 - 13:00 | 13 بازدید
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان

هوای همدان در وضعیت نارنجی

به گزارش همدان نوین، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان گفت: در حال حاضر شرایط استان همدان از نظر آلودگی هوا خیلی حاد نیست اما ادامه دار بودن آن می‌تواند خطرناک باشد. عباس اولیاسمیع در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر از نظر آلودگی هوا در وضعیت […]

هوای همدان در وضعیت نارنجی

به گزارش همدان نوین، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان گفت: در حال حاضر شرایط استان همدان از نظر آلودگی هوا خیلی حاد نیست اما ادامه دار بودن آن می‌تواند خطرناک باشد.

عباس اولیاسمیع در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر از نظر آلودگی هوا در وضعیت نارنجی قرار داریم بنابراین شرایط خیلی حاد نیست و شرایط به گونه‌ای نبوده که تماس‌هایی که در این زمینه با ما برقرار می‌شود، افزایش معناداری داشته باشد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان تصریح کرد: ادامه دار بودن این شرایط می‌تواند خطرناک باشد و باعث افزایش تماس‌هایی که مربوط به بیماری‌های تنفسی و قلبی است، شود.

وی با بیان اینکه در این شرایط گروه‌های حساس فقط برای انجام کارهای ضروری از منزل خارج شوند، توضیح داد: گروه‌های حساس شامل خانم‌های باردار، کودکان، افراد مسن و بیمارانی که مشکل تنفسی و قلبی دارند، هستند.

اولیاسمیع مطرح کرد: آلودگی هوا از مشکلاتی است که با صنعتی شدن جوامع به صورت دائمی وجود داشته است و در زمستان نیز به علت شرایط جَوّی افزایش پیدا می‌کند.

وی گفت: این مشکل، دلایل متفاوتی دارد که کارشناسان مربوطه باید اظهارنظر کنند اما بنده در جایگاه خود به عنوان عضوی از اورژانس پیش‌بیمارستانی به مردم توصیه می‌کنم خودشان به فکر باشند و برای حل این معضل از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

 

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.