امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 15324
  پرینت تاریخ انتشار : 27 دسامبر 2020 - 16:14 | 31 بازدید
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خبر داد

بهره‌برداری از استخر شنای بانوان اسدآباد در دهه فجر

به گزارش همدان نوین، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد از بهره برداری استخر شنای بانوان این شهرستان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر ایستگاه گاز طرح آماده استقرار بوده و احتمالاً ظرف دو هفته آینده راه اندازی خواهد شد. علی جمور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پروژه استخر شنای سردار […]

بهره‌برداری از استخر شنای بانوان اسدآباد در دهه فجر

به گزارش همدان نوین، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد از بهره برداری استخر شنای بانوان این شهرستان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر ایستگاه گاز طرح آماده استقرار بوده و احتمالاً ظرف دو هفته آینده راه اندازی خواهد شد.

علی جمور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پروژه استخر شنای سردار سلیمانی واقع درمجموعه ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان مطرح کرد: با توجه به ایرادات و مشکلاتی که مهندسان ناظر در رابطه با ساخت و ساز این طرح گرفتند، طرح فوق توسط پیمانکار در حال برطرف کردن مشکلات بوده که با برطرف شدن ایرادات جزئی باقیمانده این طرح نیز در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد یادآور شد: در رابطه با ایستگاه گاز پروژه استخر شنای سردار سلیمانی نیز پیگیری، مکاتبات و استعلامات لازم انجام گرفته است.

وی با اشاره به فعال شدن ورزش صبحگاهی شهر اسدآباد گفت: قطعاً با مساعد شدن شرایط و رفع کرونا برای فعال شدن مقوله ورزش صبحگاهی دارای برنامه هستیم و این امر مهم در هفته یک روز با حضور مردم و مسئولان همراه با جوایز ارزنده برگزار خواهد شد که در صورت استقبال و رغبت مردم نسبت به افزایش تعداد روزهای ورزش صبحگاهی طی هفته اقدام خواهیم کرد.

جمور در ادامه از برگزاری مسابقه هفتگی ورزش خانوادگی شهرستان در فضای مجازی در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به بحث کرونا و محدودیت های موجود کرونایی در این مسابقه هر هفته خانواده هایی که کلیپ دسته جمعی و خانوادگی خود در حین ورزش در منزل را در صورتی که در یکی از کانال های فضای مجازی که هر هفته یک کانال  اعلام می شود، ارسال کنند، به بهترین کلیپ با نظرسنجی و رأی مخاطبان جوایز ارزنده ای اهداء خواهد شد.

وی تصریح کرد: به زودی طی جلسه ای با برخی از کانال های پرمخاطب شهرستان تصمیمات لازم برای اجرایی شدن این برنامه را اتخاذ می کنیم و هر هفته یک کانال پرمخاطب شهرستان برای ارسال کلیپ علاقمندان به کانال موردنظر انتخاب و اطلاع رسانی می شود.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.