امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 15318
  پرینت تاریخ انتشار : 27 دسامبر 2020 - 15:11 | 13 بازدید
رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان خبر داد

مساعدت ۲۲۵ میلیونی به بیماران نیازمند ملایر طی یک ماه اخیر

به گزارش همدان نوین، رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر از واریز ۶۶ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان طی یک ماه اخیر برای مساعدت به بیماران سخت درمان به ویژه بیماران سرطانی نیازمند خبر داد. دکتر عباس آذرهمایون در گفت‌وگو با ایسنا، به مساعدت ۲۰ میلیون تومانی به نیابت از شادروان «نصرت‌الله شایگان» اشاره و اظهار […]

مساعدت ۲۲۵ میلیونی به بیماران نیازمند ملایر طی یک ماه اخیر

به گزارش همدان نوین، رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر از واریز ۶۶ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان طی یک ماه اخیر برای مساعدت به بیماران سخت درمان به ویژه بیماران سرطانی نیازمند خبر داد.

دکتر عباس آذرهمایون در گفت‌وگو با ایسنا، به مساعدت ۲۰ میلیون تومانی به نیابت از شادروان «نصرت‌الله شایگان» اشاره و اظهار کرد: این مبلغ برای ساخت پروژه پایگاه سلامت آزادی و نیز مبلغ ۳۳ میلیون تومان برای تهیه تجهیزات پزشکی از سوی خیرین طی یک ماه گذشته واریز شده است.

وی از واریز مبلغ ۲۳ میلیون تومان از سوی خیرین برای تهیه کپسول اکسیژن و مبلغ ۱۱ میلیون تومان برای ذبح گوسفند خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲۱ میلیون تومان نیز برای تهیه سبد کالا و مشارکت های مربوط به صندوق صدقات و نیز مشارکت های مربوط به قلک ها در مدت یاد شده بوده است.

آذرهمایون با اشاره به مراجعه ۵۱۰ بیمار نیازمند تصریح کرد: معرفی ۱۵ بیمار نیازمند به پزشک، آزمایشگاه و سونوگرافی، ۱۰ بیمار بابت پرتودرمانی و شیمی درمانی، کمک ۱۲ میلیون تومانی به هشت بیمار نیازمند و نیز کمک شش میلیون تومانی به چهار بیمار سرطانی از جمله اقدامات بخش مددکاری مجمع خیرین سلامت ملایر طی یک ماه اخیر بوده است.

وی با بیان اینکه وسایل توانبخشی شامل کپسول اکسیژن، ویلچر، واکر،تشک مواج و ساکشن در اختیار ۴۱ بیمار نیازمند قرار داده شد، مطرح کرد: ۱۰۰ بسته سبد غذایی شامل گوشت، روغن، برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، قند، چای، شکر و ۵۰۰ عدد ماسک در بین بیماران نیازمند به ویژه بیماران نیازمند کرونایی در شب میلاد حضرت زینب(س) توزیع شد.

وی همچنین به ذبح و توزیع چهار رأس گوسفند از محل مساعدت خیرین به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و شب یلدا، توزیع ۲۲ کیلو گوشت از طرف خیرین بین بیماران نیازمند و نیز توزیع حواله ۲۸۰ بسته سبد کالا با مشارکت اداره اوقاف به مناسبت هفته وقف به خانواده های بیماران سرطانی نیازمند اشاره کرد.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر یادآور شد: از طرف خیر ارجمند «فرشته صمیمی» ساکن آمریکا، گوشت چرخ کرده و مرغ به ارزش یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد.

وی در ادامه از اهدای شش بسته شیر خشک و شش بسته پوشک نوزاد به خانواده بیماران نیازمند از طرف خیر ارجمند «عاطفه قربانی» به نیابت از «طاهره بهرامی» خبر داد و گفت: شش دست شال و کلاه و چهار جفت دستکش از طرف «عاطفه قربانی» به خانواده بیماران نیازمند اهداء شد.

آذرهمایون به دو مورد ارائه خدمات پرستاری در منزل اشاره کرد و افزود: سه دستگاه کپسول اکسیژن از طرف «محمود زهره وند» به ارزش ۹ میلیون تومان، یک دستگاه ساکشن و نیز یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۲۲ میلیون تومان به نیابت از شادروان «نبی الله عبدلی» اهداء شد.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر در پایان ضمن اشاره به اهدای یک دستگاه واکر چرخ دار،تشک مواج و سه عدد عصا از طرف «مراد رستمی» به نیابت از مرحومه «تاج دولت عبدالملکی»، خاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری از بیماری کرونا ۶۰۰ عدد ماسک در بین خانواده های بیماران نیازمند طی یک ماه اخیر توزیع شد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.